Το νέο Peugeot 2008 βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα. Με λανσάρισμα πριν από έξι χρόνια, το 2013, το 2008 εξελίχτηκε στην εθνική αγορά του ως ένα από τα αγαπημένα αστικά Crossover των Γάλλων.
Ύστερα λοιπόν από αυτήν την 6ετία, ήταν καιρός το αυτοκίνητο να δώσει τη σκυτάλη σε μια ολοκαίνουργια, δεύτερη γενιά. Αλλά και με ένα στρατηγικό στόχο. Να αναλάβει την ευρωπαϊκή ηγεσία στα B-SUV.
Το πρώτο πράγμα που παρατηρούμε, ανακαλύπτοντας για πρώτη φορά το νέο 2008 είναι ότι η Peugeot αποφάσισε μια στιλιστική ρήξη. Τέλος λοιπόν στο ψηλωμένο στέισον προς χάριν ενός πραγματικού SUV. Όπως καταλάβατε, το νέο 2008 αλλάζει εντελώς και υιοθετεί ένα στιλ πολύ πιο αθλητικό, πιο τυπικό SUV. Αυτό περνά μέσω του πιο οριζόντιου καπό, της ογκώδους, κατακόρυφης μάσκας και, φυσικά, με τροχούς μεγάλης διαμέτρου. Όπως ήταν αναμενόμενο, το νέο 2008 μοιράζεται στιλιστικές λύσεις με άλλα μοντέλα της φίρμας, όπως τα ίδια φώτα ημέρας με τα 208 και 508 ή τα πίσω φώτα που μοιάζουν πολύ με αυτά του 3008.
Από την πλευρά των διαστάσεων, το 2008 έχει πλέον μήκος 4,3 m ή, αν θέλετε, 14 cm περισσότερο από την προηγούμενη γενιά. Σχεδόν τα μισά από αυτά, οι έξι πόντοι, πέρασαν και στο μεταξόνιο που έφτασε τα 2,6 m. Η μόνη διάσταση που πήρε την κατιούσα είναι το ύψος που χαμήλωσε κατά δύο πόντους, καθίζοντας το αυτοκίνητο πιο μπάνικα στο δρόμο.
Περνώντας στην καμπίνα συναντάμε λιγότερο πρωτότυπη εικόνα, καθώς βρίσκουμε το ταμπλό του νέου 208: Νέα γενιά του i-cockpit που αποτελείται πάντα από το μικρό τιμόνι, 100% ψηφιακά όργανα αλλά για την περίπτωση 3D, πρεμιέρα για την κατηγορία των σουπερμίνι και B-SUV, και οθόνη αφής για τα multimedia.
Ο εξοπλισμός του 2008 θα διαμορφωθεί σε σχέση με αυτόν του 208, ο οποίος δεν επιδέχεται αρνητικής κριτικής. Θα είναι επομένως εξοπλισμένο με τα ίδια βοηθήματα οδήγησης με αυτά του 508: Ημιαυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2, προσαρμοζόμενο cruise control, διατήρηση πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, βοήθημα 100% αυτόματου παρκαρίσματος, προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας και αναγνώριση σημάτων ΚΟΚ. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά ειδικά χαρακτηριστικά όπως η ηλιοροφή ή το ηχοσύστημα Focal, δύο συσκευές που δεν είναι διαθέσιμες στο 208.
Στην Ελλάδα διατίθεται με δύο κινητήρες: Τον PureTech 1.2 με ισχύ 100 και 130 ίππων και τον 1.5 BlueHDi με ισχύ 100 ίππων. Παράλληλα ο κινητήρας βενζίνης θα διατίθεται και σε έκδοση GT με 155 ίππους. Θα διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και με αυτόματο ΕΑΤ8, ενώ οι εκδόσεις εξοπλισμού θα είναι οι γνωστές Active, Allure και GT.
Oι τιμές ξεκινούν από τα € 19.900 για τις εκδόσεις βενζίνης και €21.400 για αυτές του πετρελαίου, ενώ σύντομα θα υπάρξει και ηλεκτροκίνητη έκδοση.
ΠΗΓΗ: https://www.drive.gr/