Η DeepBlue Technology, η Αmani και η τεχνολογική αναβάθμιση στο Χαριλάου
Ένα πολύ ενδιαφέρον ρεπορτάζ σχετικά με το συνέδριο του Ζαπείου φιλοξένησε το CNN Greece σχετικά με την εταιρία Amani Swiss αλλά και την τεχνολογική αναβάθμιση που πρόκειται να υπάρξει στο Χαριλάου
Αναλυτικά:
“Αρκετά φιλόδοξα είναι τα επενδυτικά σχέδια της κινεζικής DeepBlue Technology, μίας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες τεχνολογίας που εξειδικεύεται στο χώρο της τεχνητής νοημοσύνης (artificial intelligence – AI), για την ελληνική αγορά με το ενδιαφέρον της να εντοπίζεται στη συνεργασία με ελληνικά πανεπιστήμια, καθώς επίσης και τους τομείς των «έξυπνων» και αυτοκινούμενων λεωφορείων αλλά και των «έξυπνων» πόλεων.
Μία πρώτη γεύση των προθέσεων της DeepBlue Technology παρουσιάστηκαν χθες κατά τη διάρκεια του συνεδρίου του μη-κερδοσκοπικού οργανισμού Hellenic Trade Council (HETCO) με τίτλο «One Belt, One Road: Chinese AI landing in Greece» όπου συμμετείχαν ο πρόεδρος της κινεζικής εταιρείας Anderson Chen Haibo και ο αντιπρόεδρος David Duan Kin. Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η DeepBlue Technology υπέγραψε συμφωνίες συνεργασίας αφενός με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το Τμήμα Πληροφορικής του οποίου δίνει ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα του ΑΙ, αλλά και με την εταιρεία Amani, η οποία ελέγχεται από την οικογένεια Καρυπίδη. Σημειώνεται πως η Amani δραστηριοποιείται εντόνως στην αγορά της Κίνας έχοντας αναπτύξει στενές εμπορικές σχέσεις, ενώ επιπλέον ελέγχει και την ΠΑΕ Άρης, οπότε οι πληροφορίες που θέλουν την έδρα της ποδοσφαιρικής ομάδας του Άρη (Χαριλάου) να ετοιμάζεται να αναβαθμιστεί τεχνολογικά, δείχνουν να έχουν βάση.
Η DeepBlue Technology ιδρύθηκε το 2014 στη Σαγκάη και θεωρείται από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες παγκοσμίως όσον αφορά τον τομέα του ΑΙ, έχοντας πετύχει να λανσάρει με μεγάλη επιτυχία λύσεις τεχνητής νοημοσύνης σε διάφορους τομείς. Δραστηριοποιείται συνολικά σε 17 χώρες ανά τον κόσμο και διαθέτει κέντρα έρευνας και ανάπτυξης στην Ευρώπη, την Αμερική και την Αυστραλία.
Απ’ όσα προέκυψαν στο πλαίσιο του συνεδρίου, το πλάνο της DeepBlue Technology, η οποία δεν αποκλείεται να αποκτήσει και τοπική παρουσία, περιλαμβάνει την ανάπτυξη τοπικών συνεργασιών, οι οποίες δεν αποκλείεται να περιλαμβάνουν και τη μεταφορά τεχνογνωσίας για την κατασκευή «έξυπνων» και αυτοκινούμενων λεωφορείων, όπου η κινεζική εταιρεία έχει αναπτύξει σημαντική τεχνογνωσία. Όσον αφορά τη συνεργασία με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, ο στόχος είναι επίσης η μεταφορά τεχνογνωσίας αλλά και η δημιουργία συνεργιών στον τομέα του ΑΙ. Επίσης, το πλάνο περιλαμβάνει και τη δημιουργία ενός κόμβου καινοτομίας για το ΑΙ, χωρίς, όμως, να έχει ξεκαθαριστεί πλήρως πως θα υλοποιηθεί το συγκεκριμένο σχέδιο. Αξιοσημείωτο είναι, όπως ανέφεραν στελέχη της DeepBlue Technology, ένας από τους λόγους που η Ελλάδα προσέλκυσε το ενδιαφέρον της είναι η γεωγραφική θέση της χώρας μας πέραν του υψηλού επιπέδου ανθρώπινο δυναμικό που διαθέτει.
Αξίζει να σημειωθεί ακόμη ότι το συνέδριο τελούσε υπό την αιγίδα του Εμπορικού Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ) με το οποίο υπάρχει αρκετά καλή σχέση που ενδέχεται να εξελιχθεί περαιτέρω. Μάλιστα, προχθές στο χώρο της Θ.Ε.Α., της θερμοκοιτίδας υποστήριξης νεοφυών επιχειρήσεων του ΕΒΕΑ, ομάδες του δικτύου των Industry Disruptors – Game Changers (ID-GC) είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν με τα στελέχη τηςς DeepBlue Technology. Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης οι startups Inaccel και Nanometrisis παρουσίασαν τις καινοτόμες υπηρεσίες τους και παράλληλα είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με τους εκπροσώπους της κινεζικής εταιρίας τις προκλήσεις της τεχνητής νοημοσύνης αλλά και να διερευνήσουν ευκαιρίες συνεργασίας. Στην κλειστή συνάντηση συμμετείχαν και οι ομάδες Geomiso, Helvia Technologies και Owiwi”.