Ποδόσφαιρο

“Υπέροχη βραδιά…” (pic)

Το μήνυμα του Πάλμα και οι… ευχές στην μητέρα του

Ο Λουίς Πάλμα, που έκανε το 2-1 του Άρη, “ανέβασε” ένα μήνυμα για το ματς με τον Ολυμπιακό. “Υπέροχη βραδιά”, έγραψε ενώ έστειλε και τις ευχές του στην μητέρα του, για τα γενέθλιά της.

YellowRadio.gr

Yellow Radio FM 101.7, το ραδιόφωνο στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης! Το ραδιόφωνο που τολμάει να συγκρουστεί!

Αφήστε μια απάντηση

Τσεκάρετε επίσης
Close
Back to top button