Triumph Rocket 3 TFC: Η μοτοσικλέτα με τον μεγαλύτερο κινητήρα στον κόσμο! (video)
To νέο power cruiser έχει μοτέρ 2,5 λίτρων που αποδίδει πάνω από 220 Nm ροπής!
Πριν από μια 15ετία, το Σεπτέμβρη του 2003 στην Έκθεση του Μιλάνου, η Triumph έκανε αίσθηση παρουσιάζοντας την πρώτη Rocket III με κινητήρα 2,3 λίτρων, που επισκίασε τα cruisers της Harley (Road Glide CVO 1.690), της Honda (VTX 1800), της Kawasaki (Vulcan 2000) και της Yamaha (Road Star Warrior 1.670).
Για το 2019, η Rocket μετονομάζεται από «ΙΙΙ» σε «3» και αποκτά έναν ακόμη μεγαλύτερο κινητήρα και «premium προδιαγραφών εξοπλισμό στο υψηλότερο επίπεδο», όπως λέει η Triumph.
O κυβισμός του 3κύλινδρου σε σειρά κινητήρα έχει αυξηθεί από τα 2.294 στα 2.458 cc ώστε να γίνει ακόμη πιο δύσκολο να του πάρουν τον τίτλο. Αποδίδει τώρα πάνω από 170 PS και 221 Nm ροπής, καθιστώντας τη Rocket 3 την πιο δυνατή Triumph στην Ιστορία. Φανταστείτε ότι η μίζα της, ισχύος 1,5 kW, είναι πιο δυνατή από τον κινητήρα του πρώτου μοντέλου της εταιρείας, το 1902, που απέδιδε μόλις 1,3 kW (1,77 PS)!
Παρά τον μεγαλύτερο κινητήρα, η νέα Rocket 3 είναι κατά 40 kg ελαφρύτερη από την προηγούμενη, χάρη στο νέο της, αλουμινένιο πλαίσιο (που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο), στο νέο, αλουμινένιο, μονόμπρατσο ψαλίδι (που περικλείει τον άξονα μετάδοσης), τους προβολείς LED και τα ανθρακονημάτινα πάνελ του (λεπτότερου σε γραμμή) αμαξώματος.
Ως κόνσεπτ, ένα power cruiser μπορεί να δείχνει λίγο ρετρό, όμως η Triumph έχει εφοδιάσει τη νέα Rocket 3 με τεχνολογία αιχμής: ψηφιακό πίνακα οργάνων TFT 2ης γενιάς, Traction Control για το σπινάρισμα, cornering ABS για ασφάλεια στις στροφές, Shift Assist για αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, Hill Hold Control για το ξεκίνημα σε ανηφόρα, και 4 οδηγικά προγράμματα (Road, Rain, Sport και Εξατομικευμένο). Ως έξτρα, μπορεί να παραγγείλει κανείς σύστημα δορυφορικής πλοήγησης, συνδεσιμότητα Bluetooth και ενσωματωμένο έλεγχο GoPro.
H Rocket 3 TFC (Triumph Factory Custom) θα διατεθεί στην αγορά περί τα τέλη του χρόνου σε τιμή που αναμένεται κοντά στα €26.000 (στην Ευρώπη). Αν σας γυάλισε όμως, θα πρέπει να βιαστείτε να την παραγγείλετε διότι η Triumph θα φτιάξει μόνο 750 κομμάτια, όλα αριθμημένα, με ειδική πλακέτα. Μαζί με τη μοτοσικλέτα, θα πάρετε κι ένα κιτ παράδοσης που θα περιέχει ένα ειδικό συλλεκτικό βιβλίο, ένα δερμάτινο σακίδιο TFC, ένα κάλυμμα εσωτερικού χώρου κι ένα προσωπικό γράμμα με την υπογραφή του CEO της Triumph, Nick Bloor.
Τα λεφτά δεν είναι λίγα, αλλά αν αναλογιστείτε τη σπανιότητα της μοτοσικλέτας λόγω περιορισμένης παραγωγής, την υψηλή ποιότητα όλων των περιφερειακών (π.χ. φρένα Brembo, εξατμίσεις Arrow carbon) και την προσοχή που έχει δοθεί σε κάθε λεπτομέρεια της κατασκευής, η νέα Rocket 3 TFC φαίνεται να αξίζει και το τελευταίο σεντ.
(Πηγή: Triumph)