Μπάσκετ

Σαν σήμερα: Το… ιστορικό “διπλό” στην Ισπανία και η 45άρα του Γκάλη! (vid)

Ο Άρης “γονάτισε” την Μπαρτσελόνα

Ο Άρης αντιμετωπίζει το απόγευμα (3/12) το Μαρούσι και η 3η Δεκέμβρη “φέρνει” στο μυαλό ευχάριστες αναμνήσεις για τον “Αυτοκράτορα”. Βλέπετε, σαν σήμερα πριν 36 χρόνια οι “κίτρινοι” επικρατούσαν εκτός έδρας της Μπαρτσελόνα με 88-89. Ηταν μια τεράστια νίκη ιστορικής σημασίας στην Βαρκελώνη, αφού ο Άρης γινόταν ο πρώτος ελληνικός σύλλογος που κατάφερνε να κερδίσει επί ισπανικού εδάφους.

Μέχρι να γίνει το ματς με την Μπαρτσελόνα, ουδείς άλλος από την Ελλάδα το κατάφερε, για να φτάσουμε στις 3 Δεκέμβρη του 1987, όταν οι “κίτρινοι” πανηγύρισαν ένα σπουδαίο “διπλό”, με “σφραγίδα” του Νίκου Γκάλη. Ηταν τρομερή η εμφάνιση του κορυφαίου Έλληνα αθλητή όλων των εποχών, καθώς πέτυχε 45 πόντους (7/7 βολές, 19/27 δίποντα, 0/1 τρίποντα και 7 ασίστ), αποτελώντας τον κορυφαίο σκόρερ εκείνου του παιχνιδιού.

YellowRadio.gr

Yellow Radio FM 101.7, το ραδιόφωνο στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης! Το ραδιόφωνο που τολμάει να συγκρουστεί!
Τσεκάρετε επίσης
Close
Back to top button