Θα παρουσιαστούν μέχρι το 2022 και θα βασίζονται στην πλατφόρμα CMF-EV.
Τα δύο επόμενα μοντέλα που θα παρουσιάσει η Renault μέχρι το 2022 θα είναι crossover ή SUV με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης τα οποία θα βασίζονται στην πλατφόρμα CMF-EV της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi.
Το πρώτο μοντέλο θα είναι ένα ηλεκτρικό SUV που θα έχει παρόμοιες εξωτερικές διαστάσεις με το σημερινό Kadjar και πιθανότατα θα φέρει συγγένεια με την επερχόμενη έκδοση παραγωγής του Nissan Ariya.
Το δεύτερο θα είναι ένα μικρομεσαίο Crossover ή SUV αντί για κάποιο συμβατικό hatchback όπως αποκάλυψε ο Giles Normand, υπεύθυνος των ηλεκτρικών μοντέλων της Renault. Όπως δήλωσε, χάρη στον ιδιαίτερα αεροδυναμικό σχεδιασμό του αμαξώματος, η αυτονομία θα φτάνει έως και τα 550 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση.
Η περιγραφή του δεύτερου Crossover ταιριάζει με το πρωτότυπο Renault Morphoz που είδαμε πριν από λίγους μήνες, και είναι πολύ πιθανό ορισμένα σχεδιαστικά στοιχεία που εισήγαγε να περάσουν στην παραγωγή σε πιο ήπια μορφή. Επίσης, τα λεγόμενα του Giles Normand ταιριάζουν με τις φήμες για κατάργηση από τη γκάμα του Renault Mégane και έμμεση αντικατάστασή του από ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.
Μέχρι το 2022, η Renault και η Dacia θα προσφέρουν 8 ηλεκτρικά μοντέλα. Τα περισσότερα από αυτά θα ανήκουν σε μικρές κατηγορίες, όπως τα Renault Twizy, Zoe αλλά και το επερχόμενο Dacia Spring. Παράλληλα, τα μεγαλύτερα θα προσφέρουν σημαντικά αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία και βελτιωμένη πρακτικότητα.
Στόχος της Renault είναι να καλύψει τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού στην Ευρώπη όσον αφορά τα ηλεκτρικά οχήματα από το 30% που είναι σήμερα μέχρι το 80%.
«Εντοπίσαμε πως υπάρχει χώρος κάτω από το Zoe, αλλά ακόμα περισσότερες προσδοκίες για πάνω από το Zoe. Οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται σταδιακά πως τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ασφαλή, διασκεδαστικά και μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν σε πολύ μεγαλύτερες διαδρομές σε σύγκριση με τα παλιότερα EV», δήλωσε ο Giles Normand.
Πηγή: Autocar