Μπάσκετ

Ο Άρης είχε… δείξει (πρώτος) τον δρόμο στο θέμα της εμπορικότητας και δικαιώθηκε

Τα όσα έγιναν στα τηλεοπτικά, φανέρωσαν πως η “κιτρινόμαυρη” ΚΑΕ είχε απόλυτο δίκιο στη στάση που είχε κρατήσει

Ο Άρης ήταν ξεκάθαρος στο θέμα των τηλεοπτικών, με την πρόταση που είχε κάνει για το ζήτημα της εμπορικότητας. Ζητούσε να παίξει ρόλο το brand name κάθε συλλόγου, τα εισιτήρια, η τηλεθέαση… Τελικά, το κομμάτι της εμπορικότητας “έπεσε” στο τραπέζι και επηρέασε (θετικά) το ποσό των τηλεοπτικών, που θα είναι ανεβασμένο σε σχέση με πέρυσι. Θυμίζουμε πως η ΚΑΕ Άρης θα καρπωθεί το ποσό των 350.000 ευρώ, που είναι το διπλάσιο σε σύγκριση με την περασμένη σεζόν.

Να σημειωθεί πως πρώτη φορά φέτος “μπήκε” το κομμάτι της εμπορικότητας στη “μοιρασιά” των χρημάτων στους συλλόγους σε ό,τι αφορά τα τηλεοπτικά. Μπορεί να μην “μπήκε” στο ύψος του ποσοστού που είχε προτείνει η κιτρινόμαυρη ΚΑΕ το προηγούμενο διάστημα με πρότασή της, αλλά είναι γεγονός πως βοήθησε ώστε το νούμερο των εσόδων (των τηλεοπτικών) για τους “κίτρινους” να είναι βελτιωμένο.

Η δικαίωση του Άρη

Σε κάθε περίπτωση, ο Άρης δικαιώνεται για ένα θέμα που είχε θίξει από παλιά. Το 2020 είχε αντιδράσει στο ζήτημα των τηλεοπτικών, για το ότι δεν λήφθηκαν υπόψη τα εμπορικά κριτήρια και οι υπόλοιπες ΚΑΕ είχαν “βγάλει” ανακοίνωση κατά του Άρη! Προφανώς, με το πέρασμα του χρόνου, αντιλήφθηκαν πως το θέμα της εμπορικότητας είναι κομβικό, γι’ αυτό και εξετάστηκε στη “μοιρασιά” των χρημάτων.

Οι “κίτρινοι” αποτέλεσαν την πρώτη ομάδα που είχε θίξει το κομμάτι της εμπορικότητας στην κεντρική διαχείριση των τηλεοπτικών. Ο Άρης ήταν αυτός που είχε… δείξει τον δρόμο για το τι έπρεπε να γίνει στο τηλεοπτικό με τα εμπορικά κριτήρια και πλέον οι σύλλογοι κατάλαβαν (έστω και αργά…) πως οι “κίτρινοι” είχαν απόλυτα δίκιο.

YellowRadio.gr

Yellow Radio FM 101.7, το ραδιόφωνο στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης! Το ραδιόφωνο που τολμάει να συγκρουστεί!
Back to top button