Nέα επαναφορτιζόμενη υβριδική Mercedes-Benz GLC από το 2020
Πρόσφατα ανανεωμένη, η GLC θα επαναλανσάρει μια επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση, αλλά αυτή τη φορά με τουρμποντίζελ, υιοθετώντας το σύστημα της C 300 de που θα ντεμπουτάρει εμπορικά το προσεχές καλοκαίρι.
Όλα τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά λοιπόν δεν βασίζονται σε βενζινοκινητήρες. Κι αν η Peugeot ή η Volvo (Peugeot 3008 Hybrid4 και Volvo V60 D6 Hybrid Plug-in) εγκατέλειψαν τον ντιζελοηλεκτρικό συνδυασμό, φαίνεται ότι η Daimler εξακολουθεί να ποντάρει σε αυτόν, δεδομένου ότι θα κινεί τη φρεσκαρισμένη C-Class.
Χρησιμοποιώντας την ίδια πλατφόρμα, η GLC και το δεξί της χέρι η GLC Coupé θα κινηθούν προς την ίδια κατεύθυνση. Αντί λοιπόν ενός βενζινοκινητήρα, όπως συνέβαινε με την παλιά GLC 350 e, το θερμικό μέρος θα είναι τουρμποντίζελ.
Τόσο η GLC Coupé όσο και η στάνταρ GLC, στην ντιζελοηλεκτρική υβριδική έκδοσή τους θα κάνουν χρήση του δίλιτρου 4κύλινδρου τουρμποντίζελ OM 654, στη μεσαία εκδοχή ισχύος με τα 194 άλογα.
Το γερμανικό SUV θα φορά ένα δίλιτρο 4κύλινδρο μοτέρ με 194 άλογα, με το ηλεκτρομοτέρ να συνδράμει το σύστημα κίνησης με 121 άλογα. Η συνδυασμένη ροπή των δύο μοτέρ θα φτάνει τα 700 Nm, ενώ η μπαταρία των 13,5kWh θε επιτρέπει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία τουλάχιστον 50 km κατά WLTP. Αυτή η έκδοση « GLC 300 de» με τους 306 PS δεν θα ντεμπουτάρει εμπορικά τον Ιούλιο όπως οι υπόλοιπες ανανεωμένες GLC, αλλά θα εμφανιστεί στους καταλόγους από το 2020.
Και με βενζινοηλεκτρικό συνδυασμό;
Στις μπερλίνες και στέισον C-Class, η Mercedes-Benz σχεδιάζει επίσης να διευρύνει την εξηλεκτρισμένη προσφορά της με βενζινοηλεκτρικό σύστημα. Αυτό είναι κάτι δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί, αλλά αν όντως έτσι συμβεί και οι GLC θα μπορούσαν επίσης να επωφεληθούν και μάλιστα μέσα στην επόμενη χρονιά.