Ερασιτέχνης
Χάντμπολ Κορασίδων: Στους «4» της Ελλάδας ο Άρης, 31-25 τον Ολυμπιακό
Η ομάδα Χάντμπολ Κορασίδων του Άρη έκανε το 2Χ2, νίκησε μετά τον Εθνικό Κοζάνης (31-18) και τον Ολυμπιακό με 31-25 και προκρίθηκε στην τετράδα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κορασίδων, που διεξάγεται στη Βέροια από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου 2026.
Η ομάδα του Σωτήρη Αναστασιάδη θα αντιμετωπίσει το απόγευμα στις 18:30 στο ΔΑΚ Μακροχωρίου «Δ. Βικέλας» τον ΟΦ Νέας Ιωνίας, για την πρώτη θέση του Ομίλου, καθώς τα αποτελέσματα μεταφέρονται στην τελική φάση.
Η σύνθεση του Άρη
ΑΡΗΣ (Αναστασιάδης): Γιαλαβούζη 3, Κωνσταντινίδου 5, Μπιτζιλή Ειρ. 1, Νικολοπούλου, Τσιτούρα, Χριστοπούλου, Μπιτζιλή Α. 7, Παπουτσόγλου 3, Παπαϊωάννου 6, Χαλκιά 6, Αναγνώστου, Νανόγλου, Χρυστομίδου, Γιαννούτσου.


