Ο ΜακΚίσικ ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τον Ολυμπιακό
Ο Σακίλ ΜακΚίσικ ανακοίνωσε πως δεν θα συνεχίσει να αγωνίζεται στον Ολυμπιακό και έριξε… τίτλους τέλους σε μια πορεία επτά ετών.
Ο 36χρονος σμολ φόργουορντ, που πήγε στον Ολυμπιακό το 2020, ανακοίνωσε μέσω social media πως δεν θα συνεχίσει στην ομάδα του Πειραιά.
Έπειτα από τέσσερα πρωταθλήματα, τρία Κύπελλα και μία Euroleague, ο ΜακΚίσικ αποχαιρέτησε τους «ερυθρόλευκους», τονίζοντας πως ο Ολυμπιακός θα είναι για πάντα ένα κομμάτι της ζωής του.
Αναλυτικά το μήνυμα του Αμερικανού στο Instagram:
«ΕΠΤΑ ΣΕΖΟΝ. ΜΙΑ ΦΑΝΕΛΑ. ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ.
Ο Πειραιάς μου έδωσε κάτι περισσότερο από μια ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια.
Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την πρώτη μέρα και κάνατε την Ελλάδα σπίτι για εμένα και την οικογένειά μου. Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four και κάθε στιγμή στα ερυθρόλευκα θα μείνουν για πάντα χαραγμένα μέσα μου.
Για επτά σεζόν φόρεσα το #77 με περηφάνια και έδωσα τα πάντα για τον σύλλογο, την πόλη και τον κόσμο της ομάδας.
Ό,τι κι αν φέρει το μέλλον, ο Ολυμπιακός θα αποτελεί πάντα κομμάτι της ζωής μου.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς.
Ολυμπιακός για πάντα».


