“Ψάχνεται” χορηγικά ο Άρης: Η παράμετρος του κόσμου και της Ευρώπης
Στην ατζέντα και αυτό το ζήτημα…
Την περασμένη σεζόν (2022/23) η κατάσταση όσον αφορά τους χορηγούς, κύλησε καλύτερα σε σχέση με την αγωνιστική χρονιά 2021/22. Σε αυτόν τον τομέα, δόθηκε αρκετό βάρος πέρυσι και αυτό θα συνεχιστεί και φέτος, εν όψει της επόμενης σεζόν. Ήδη, το χορηγικό κομμάτι είναι στο μυαλό, ο Άρης “ψάχνεται” και υπάρχουν επαφές για το τι μέλλει γενέσθαι, έστω κι αν είναι ακόμη νωρίς.
Προφανώς, η εικόνα του γεμάτου Παλέ σε -σχεδόν- όλα τα ματς της περασμένης χρονιάς, αποτελεί ένα σημαντικό “όπλο” για την προσέλκυση χορηγιών. Όσο περισσότερο κόσμο έχει μια ομάδα στο γήπεδό της, τόσο πιο “ελκυστική” γίνεται σχετικά με τους σπόνσορες. Το “σπίτι” των “κιτρίνων” ήταν συνεχώς γεμάτο (2022/23) και αυτό είναι ένα “ατού” για τον Άρη, σχετικά με τα deal με υποψήφιους χορηγούς.
Από εκεί και πέρα, για αρκετούς χορηγούς μετράει και το θέμα ευρωπαϊκής συμμετοχής, δηλαδή εάν ένας σύλλογος συμμετέχει σε ευρωπαϊκή διοργάνωση. Ακόμη, δεν υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα σε ποια διοργάνωση θα πάρει μέρος ο “Αυτοκράτορας” την επόμενη σεζόν και το επόμενο διάστημα -αφότου ολοκληρωθούν τα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα- θα προκύψει μια πιο ξεκάθαρη κατάσταση.
Οπότε, η οριστικοποίηση της συμμετοχής (2023/24) του Άρη είτε στο Champions League (σ.σ. είναι προτεραιότητα σε σχέση με το Eurocup), είτε στο Eurocup, μπορεί να είναι ένα έξτρα… καλό “χαρτί” που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους “κίτρινους”, στις όποιες συζητήσεις με χορηγούς.