Μπάσκετ

“Διπλό” του Άρη με πρώτο βιολί τον Γεροκώστα

Νίκη επί των Μαχητών Πεύκων

Οπως ενημέρωσε ο Α.Σ. Άρης “η ομάδα Μπάσκετ Εφήβων του ΑΡΗ κέρδισε εκτός έδρας με 57-49 τους Μαχητές Πεύκων Πειραματικό, στο πλαίσιο της 7ης αγωνιστικής του 2ου γύρου του πρωταθλήματος της ΕΚΑΣΘ.

Η ομάδα του Δημήτρη Μήτσικα ξεκίνησε δυνατά τον αγώνα και προηγήθηκε με 12-17 στην πρώτη περίοδο, πριν οι γηπεδούχοι μειώσουν στον πόντο, στο ημίχρονο (28-29). Οι Μαχητές πέρασαν με 40-38 στο τρίτο δεκάλεπτο, αλλά η τέταρτη περίοδος ανήκε στους «κιτρινόμαυρους», οι οποίοι έφτασαν στη νίκη.

Ο Γεροκώστας με 21 πόντους και ο Τσαχτσίρας με 15 οδήγησαν τον ΑΡΗ στο σκοράρισμα.

Διαιτητές: Αναστασιάδης – Σκρίνος

Τα δεκάλεπτα: 12-17 , 28-29, 40-38, 49-57

ΜΑΧΗΤΕΣ (Μελετιάδης – Βρογκιστινός): Στολτίδης 8 (2), Κυργάκης 6, Φωτιάδης, Κόκκινος 3 (1), Δάρατζης 5 (1), Μπαζούλης 4, Μησαϊλίδης 19 (1), Νικολάου 2, Μέλλιος, Γαλάζιος 2, Κυριακουλάκος, Πίσας.

ΑΡΗΣ (Μήτσικας – Χατζής): Σίμο, Πιάρας, Τσαχτσίρας 15, Βασιλειάδης, Δονάκης 4, Καραγιάννης 9, Κωνσταντινίδης, Χαβαλές 8 (1), Ζωΐδης, Νάκος, Σιόγκας, Γεροκώστας 21 (1)”.

YellowRadio.gr

Yellow Radio FM 101.7, το ραδιόφωνο στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης! Το ραδιόφωνο που τολμάει να συγκρουστεί!

Αφήστε μια απάντηση

Τσεκάρετε επίσης
Close
Back to top button