11 εκ. για προβολή της διαφήμισης του κορωνοιού. Είναι πολλά τα λεφτά και μεγάλη η πρόκληση
Απορίες προκαλεί η αποκάλυψη που έγινε χθες από τον πρώην Υπουργό και βουλευτή κ. Χαρίτση ότι η καμπάνια κατά του κορωνοϊού θα κοστίσει 11 εκατομμύρια ευρώ.
Έντεκα ολόκληρα εκατομμύρια για σποτάκια και μακέτες στην τηλεόραση και τον Τύπο, την ώρα που η χώρα βρίσκεται σε πόλεμο, όπως ο ίδιος ο Πρωθυπουργός παραδέχθηκε;
Είναι υποχρέωση της κυβέρνησης να βγει να εξηγήσει που θα πάνε αυτά τα έντεκα εκατομμύρια ευρώ.
Θα πάνε στα κανάλια του Μαρινάκη, του Σαββίδη, του Αλαφούζου, του Κυριακού, του Βαρδινογιάννη; Δηλαδή αυτοί οι …μεγαλόσχημοι, την ώρα που η χώρα βρίσκεται σε πόλεμο, κοιτάνε πως θα εισπράξουν, αντί να βάλουν το χέρι στην τσέπη να βοηθήσουν;
Θα πάνε σε ηθοποιούς και λοιπούς σταρς για να μας πείσουν να «μείνουμε σπίτι»; Δηλαδή ο κ. Παπαδόπουλος πληρώθηκε για αυτή τη δουλειά; Ούτε αυτός έκανε μια προσφορά στo ευρισκόμενo σε εμπόλεμη κατάσταση Έθνος;
Που τέλος πάντων θα δαπανηθούν έντεκα ολόκληρα εκατομμύρια;
Οφείλει η κυβέρνηση να μας πει πώς θα κατανεμηθεί αυτό το τεράστιο κονδύλι και για ποιο λόγο το διέθεσε και δεν ζήτησε από κάποιους πλούσιους καλλιτέχνες και κάποιους ζάμπλουτους «μιντιάρχες» να βάλουν λίγη πλάτη τώρα που η χώρα βάλλεται από τον αόρατο εχθρό.
Την ώρα που εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι (και υποψήφιοι άνεργοι) πληκτρολογούν την αίτησή τους για να πάρουν 800 ευρώ και να τη βγάλουν ένα δίμηνο, την ώρα που εκατοντάδες χιλιάδες μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις βάζουν λουκέτο (και σε πολλές από αυτές το λουκέτο θα μείνει μόνιμα) είναι πρόκληση να μοιράζονται 11 εκατομμύρια σε έχοντες.
Όπως είναι πρόκληση να κερδοσκοπούν οι κλινικάρχες λαμβάνοντάς διπλάσιο ημερήσιο νοσήλιο (1.600 ευρώ από 800) για να διαθέσουν ένα κρεβάτι σε μονάδα ΜΕΘ.
Σε αυτές τις προσκλήσεις οφείλει, υποχρεούται να βάλει τέλος, η κυβέρνηση.
πηγή: thebest.gr