Ερασιτέχνης

Χάντμπολ Ανδρών: Έτοιμος ο Άρης για το Κύπελλο

Ο Α.Σ. Άρης με ανάρτησή του, έστειλε τις ευχές του το τμήμα χάντμπολ του Άρη για το ματς κυπέλλου κόντρα σην ομάδα του Γ.Α.Σ Κιλκίς.

Αναλυτικά:

Η ομάδα Χάντμπολ Ανδρών του ΑΡΗ αντιμετωπίζει αύριο (Σάββατο, 22/10) στις 19:00, εκτός έδρας τον Γ.Α.Σ. Κιλκίς για την πρώτη φάση του Κυπέλλου.

Ο Α.Σ. ΑΡΗΣ εύχεται στην ομάδα μας καλή επιτυχία!

YellowRadio.gr

Yellow Radio FM 101.7, το ραδιόφωνο στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης! Το ραδιόφωνο που τολμάει να συγκρουστεί!
Τσεκάρετε επίσης
Close
Back to top button