Μπάσκετ

Ρεκόρ τηλεθέασης για το NBA στον πρώτο μήνα της σεζόν

Το NBA ξεκίνησε τη φετινή σεζόν με νούμερα που θυμίζουν τις χρυσές εποχές του. Σύμφωνα με τη λίγκα, οι εθνικά μεταδιδόμενοι αγώνες σε NBC/Peacock, Amazon Prime Video και ESPN συγκέντρωσαν πάνω από 60 εκατομμύρια θεατές μόνο τον πρώτο μήνα, επίδοση που αποτελεί την καλύτερη εκκίνηση των τελευταίων 15 χρόνων!

Η μέτρηση δεν περιλαμβάνει τη σεζόν 2011–12, η οποία είχε ξεκινήσει την ημέρα των Χριστουγέννων, μια ημερομηνία που παραδοσιακά «εκτοξεύει» την τηλεθέαση στο NBA. Παρ’ όλα αυτά, τα φετινά στοιχεία θεωρούνται εξαιρετικά ενθαρρυντικά, καθώς πρόκειται για την πρώτη χρονιά της νέας, 11ετούς συμφωνίας ύψους 76 δισ. δολαρίων με τους τηλεοπτικούς συνεργάτες του πρωταθλήματος.

Στον ψηφιακό κόσμο, το ενδιαφέρον χτύπησε… κόκκινο. Το περιεχόμενο του NBA ξεπέρασε τις 30 δισεκατομμύρια προβολές σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που διαχειρίζεται η ίδια η λίγκα ή συνεργαζόμενοι φορείς, επίδοση που αποτελεί ρεκόρ για αυτό το σημείο της σεζόν. Οι πωλήσεις στο NBAStore.com αυξήθηκαν πάνω από 20%, με ιδιαίτερη ζήτηση για προϊόντα των νέων σταρ: Σάι Γκίλτζιους-Αλεξάντερ, Άντονι Έντουαρντς, Βίκτορ Γουεμπανιάμα, Ταϊρίς Μάξι, Κούπερ Φλαγκ, Τζέιλεν Μπράνσον και Λούκα Ντόντσιτς.

Το NBA League Pass κατέγραψε επίσης σημαντική άνοδο, με τις συνδρομές να αυξάνονται κατά 10% και τον χρόνο παρακολούθησης κατά 8%.

Την ίδια ώρα, τα γήπεδα στις ΗΠΑ συνεχίζουν να γεμίζουν. Η προσέλευση βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με την περσινή σεζόν – που ήταν η δεύτερη καλύτερη όλων των εποχών – με μέση πληρότητα που αγγίζει το 97%. Δέκα ομάδες έχουν κάνει sold out σε όλα τα εντός έδρας παιχνίδια τους: Σέλτικς, Καβαλίερς, Γουόριορς, Ρόκετς, Χιτ, Νικς, Θάντερ, Σανς, Σπερς και Τζαζ. Παράλληλα, ομάδες όπως η Ατλάντα και η Σάρλοτ έχουν καταγράψει αύξηση σχεδόν 10% σε σχέση με πέρυσι.

YellowRadio.gr

Yellow Radio FM 101.7, το ραδιόφωνο στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης! Το ραδιόφωνο που τολμάει να συγκρουστεί!
Τσεκάρετε επίσης
Close
Back to top button