Ερασιτέχνης

Πολο Ανδρών: Γλυκιά ήττα από τον Παναθηναϊκό

Μετά από κόπους πέντε ετών η ομάδα πόλο των ανδρών του Άρη πανηγυρίζει από χθες την άνοδό της στην Α1 κατηγορία. μέσα από πολλή δουλειά η δικαίωση ήρθε και άπαντες ήθελαν να κλείσουν με νίκη τη χρονιά. Ωστόσο αυτή δεν ήρθε απέναντι στον Παναθηναϊκό.

Τα αγόρια του Μανώλη Γούναρη στο τελευταίο παιχνίδι, ηττήθηκαν με 13-8, αλλά αυτό πέρασε σε δεύτερη μοίρα μετά το χθεσινό πάρτι που στήθηκε εντός και εκτός πισίνας με τους οπαδούς του Άρη, αφού μετά από 19 χρόνια η ομάδα επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια.

YellowRadio.gr

Yellow Radio FM 101.7, το ραδιόφωνο στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης! Το ραδιόφωνο που τολμάει να συγκρουστεί!

Αφήστε μια απάντηση

Τσεκάρετε επίσης
Close
Back to top button