Γενικά

Ο Κ. Ζέρβας ζητά να συζητηθεί άμεσα το θέμα του ΟΑΣΘ

Τη συζήτηση στην επόμενη ή σε ειδική συνεδρίαση, το συντομότερο δυνατόν, για την κατάσταση στον ΟΑΣΘ ζητά με επιστολή του προς την πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Κωνσταντίνος Ζέρβας.

Σκοπός, όπως αναφέρει είναι «τόσο το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας όσο και οι πολίτες να λάβουμε απαντήσεις στα ερωτήματα σχετικά με το τί πραγματικά συμβαίνει σήμερα στον ΟΑΣΘ και ποιες είναι οι προοπτικές του.

Το πλήρες κείμενο της επιστολής :

Κυρία Πρόεδρε,
Ο ΟΑΣΘ, μετά από μια μακρά περίοδο αβεβαιότητας όσον αφορά το ιδιοκτησιακό καθεστώς, το κόστος λειτουργίας, τα χρέη και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του, τελικά με τις αλλαγές που επέφερε ο Ν. 4482/2017 – ΦΕΚ 102/Α/25-7-2017 με τίτλο «Νέο ρυθμιστικό πλαίσιο για τις αστικές συγκοινωνίες στην Περιφερειακή Ενότητα της Θεσσαλονίκης και άλλες διατάξεις» από Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου εξαγοράζεται από το Ελληνικό Δημόσιο και τίθεται σε ειδική εκκαθάριση. Με τη νέα ιδιοκτησιακή μορφή πλέον κατέχοντας τη διαχείριση των λεωφορείων θα συνεχίσει να παρέχει υπηρεσίες με την ίδια επωνυμία, αλλά σαν κρατικός φορέας πλέον, το αργότερο μέχρι τις 3/12/2019 ενώ οι 2.300 εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ θα υπαχθούν στο ενιαίο μισθολόγιο του δημοσίου.

Μέσα σ’ αυτό το νεφελώδες περιβάλλον για τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης μας η ταλαιπωρία που υφίστανται καθημερινά οι δημότες είναι τεράστια. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες στο μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς είναι κάθε μέρα και χειρότερες. Πολίτες και επισκέπτες είμαστε αναγκασμένοι να χρησιμοποιούμε λεωφορεία που συνεχώς μειώνονται σε αριθμό, μεγαλώνουν σε ηλικία, είναι κακοσυντηρημένα, καθυστερούν και οι επιβάτες τους τα χρησιμοποιούν σε συνθήκες τρομερού συνωστισμού τόσο μέσα σ’ αυτά όσο και στις υπαίθριες στάσεις, οι οποίες –σημειωτέον- βρίσκονται και αυτές σε άθλια κατάσταση.

Επιπλέον το τελευταίο διάστημα έχουν επέλθει αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας του ΟΑΣΘ, στο ύψος της κρατικής του επιχορήγησης, στο θέμα των συμβάσεων του προσωπικού του, θέματα για τα οποία ελάχιστα πράγματα είναι γνωστά.

Όπως προκύπτει άλλωστε από όλες τις έρευνες αγοράς τα τελευταία χρόνια, το κυκλοφοριακό αποτελεί κορυφαίο θέμα στην καθημερινότητα του πολίτη και του επισκέπτη της πόλης μας. Να σας υπενθυμίσω ότι το Δημοτικό μας Συμβούλιο έχει επιδείξει στο παρελθόν ιδιαίτερη ευαισθησία με τη διοργάνωση αντίστοιχων συζητήσεων για το θέμα του ΟΑΣΘ (με το προηγούμενο ιδιοκτησιακό του καθεστώς), του Μετρό, της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας, κα.Κυρία Πρόεδρε, ως καταστατικός εκπρόσωπος του Δήμου Θεσσαλονίκης και μέλος του ΔΣ του ΟΑΣΘ θεωρώ ότι οφείλετε να ενεργήσετε άμεσα ώστε στην επικείμενη συνεδρίαση του Δημοτικού μας Συμβουλίου της 20-12-2017 ή σε ειδική συνεδρίαση, το συντομότερο δυνατόν, να πραγματοποιηθεί συζήτηση έτσι ώστε τόσο το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας όσο και οι πολίτες να λάβουμε απαντήσεις στα ερωτήματα σχετικά με το τί πραγματικά συμβαίνει σήμερα στον ΟΑΣΘ και ποιες είναι οι προοπτικές του για το άμεσο αλλά και το απώτερο μέλλον.

Και αυτό μέσα στο πλαίσιο καθορισμού δράσεων και ενεργειών έτσι ώστε να διασφαλισθεί η καλύτερη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών στη πόλη και κατ΄ επέκταση και η οικονομία της πόλης, η οποία επηρεάζεται άμεσα από την ποιότητα των μετακινήσεων.

Και για να επιτευχθεί η -κατά το δυνατόν καλύτερη- παρουσίαση των παραπάνω προφανώς είναι απαραίτητη η παρουσία του Πρόεδρου και των μελών της διοίκησης του οργανισμού, εκπροσώπων των εργαζομένων και των πολιτικών προϊσταμένων τους, εφόσον πλέον ο οργανισμός έχει περιέλθει στο Δημόσιο αλλά και κάθε αρμόδιου φορέα για το ζήτημα του κυκλοφοριακού της πόλης καθώς και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και των υπόλοιπων Δήμων του πολεοδομικού συγκροτήματος.

Με το αίτημα αυτό έχουμε επανειλημμένως τοποθετηθεί εγώ και πολλοί συνάδελφοι στο Δημοτικό Συμβούλιο και ευελπιστώ σήμερα στη θετική αποδοχή του αιτήματος για το μείζον αυτό πρόβλημα της πόλης μας.

Πηγή: thestival.gr

YellowRadio.gr

Yellow Radio FM 101.7, το ραδιόφωνο στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης! Το ραδιόφωνο που τολμάει να συγκρουστεί!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button