Εco-Car: Hλεκτρικά αυτοκίνητα από τη Θεσσαλονίκη στους δρόμους της Ευρώπης
Αυξήθηκαν οι πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων Eco-Cars. Σύντομα η εταιρεία Εco Sun θα παρουσιάσει το νέο τετραθέσιο μοντέλο της στη Θεσσαλονίκη.
Την εμπιστοσύνη όλο και περισσότερων καταναλωτών κερδίζει αργά αλλά σταθερά η ηλεκτροκίνηση καθώς αρκετοί Έλληνες αναζητούν πλέον οικονομικούς και φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης. Αυτό αποδεικνύει και η αύξηση 30% την οποία παρουσίασαν τον τελευταίο χρόνο οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων Eco-Car της ελληνικής εταιρείας, Eco Sun, με έδρα τη Θεσσαλονίκη.
«Τα αιτήματα που έχουμε τον τελευταίο καιρό είναι από αγοραστές πολύ πιο κατασταλαγμένους και συνειδητοποιημένους που στρέφονται στην ηλεκτροκίνηση», ανέφερε o Ηλίας Κούρος, επικεφαλής πωλήσεων και επιχειρηματικής ανάπτυξης της Eco Sun, ο οποίος παρουσίασε τα αυτοκίνητα στη συζήτηση για τη βιώσιμη κινητικότητα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Thessaloniki Design Week. Από τη στιγμή που ξεκίνησε η διάθεση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της εταιρείας πριν από δύο χρόνια, έχουν πωληθεί περίπου 250 διθέσια ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα. «Μετά το Πάσχα δώσαμε και το πρώτο μας όχημα low speed στις Σπέτσες καθώς ταξινομείται ως μοτοποδήλατο», τόνισε ο ίδιος. Τα Eco-Cars ωστόσο δεν περιορίστηκαν μόνο στη χώρα μας καθώς πλέον εξάγονται και κυκλοφορούν στη Γερμανία, την Ελβετία, τη Σουηδία, την Ισπανία, την Κύπρο και τη Νορβηγία.
Συνεχίζοντας να επενδύει στην ηλεκτροκίνηση, η εταιρεία θα ξεκινήσει σύντομα τη διάθεση και τετραθέσιων ηλεκτρικών αυτοκίνητων, τα οποία θα είναι έτοιμα στο τέλος του 2019 οπότε και θα παρουσιαστούν στη Θεσσαλονίκη. Το νέο μοντέλο θα προστεθεί στην οικογένεια των ηλεκτρικών οχημάτων που μέχρι σήμερα αποτελείται από το μικρό, διθέσιο αυτοκίνητο με διαστάσεις 2,25 x 1,30 και βγαίνει σε δύο μοντέλα, ένα με όριο ταχυτήτων τα 50 και ένα με όριο τα 80 χιλιόμετρα/ώρα καθώς και τα επαγγελματικού τύπου οχήματα.
Οι τιμές για τα μη επαγγελματικά μοντέλα ξεκινούν από τα 4.950 ευρώ για τα low speed διθέσια και τα 5.650 ευρώ για τα high speed. «Από εκεί και πέρα η λογική είναι ότι χτίζω το όχημα μου, άρα διαμορφώνω και την τελική τιμή με βάση τον εξοπλισμό και τους συσσωρευτές», τόνισε, ο κ. Κούρος.
Όπως ανέφερε ακόμα ο ίδιος, πλεονέκτημα των συγκεκριμένων ΙΧ είναι ότι μπορούν να φορτίσουν με μια απλή, συμβατική πρίζα. «Μπορείς δηλαδή να φορτίζεις το αυτοκίνητό σου ακριβώς στο ίδιο πολύμπριζο που φορτίζεις και το κινητό σου», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κούρος. Μια πλήρη φόρτιση δίνει αυτονομία στο όχημα για περίπου 150 χιλιόμετρα και κοστολογείται περίπου στο 1 ευρώ για 100 χιλιόμετρα. Ακόμα, τα ECO-CAR δεν χρειάζεται να περνούν από έλεγχο ΚΤΕΟ ενώ δεν έχουν και τέλη κυκλοφορίας.
Σύμφωνα με τον κ. Κούρο, τα αυτοκίνητα αντανακλούν όλη την εξειδίκευση και εμπειρία που έχει αποκτήσει μέχρι σήμερα στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας η εταιρεία, η οποία ήδη έχει τοποθετήσει φωτοβολταϊκά πάνελ στην οροφή του ΙΧ και φιμέ τζάμια. Το σασί του αυτοκινήτου κατασκευάζεται στην Κίνα με βάση τις δοθείσες προδιαγραφές και έπειτα η ελληνική εταιρεία τοποθετεί συσσωρευτές και παραμετροποιεί τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά μέρη του αυτοκινήτου.
Μιλώντας για το μέλλον στον τομέα της μετακίνησης στην πόλη, ο κ. Κούρος σημείωσε πως δύο τάσεις που πιστεύει ότι θα επικρατήσουν είναι η ηλεκτροκίνηση αλλά και το car sharing καθώς εκτιμά πως σε κάποια χρόνια οι πολίτες θα νοικιάζουν τα αυτοκίνητα με ένα σύστημα παρόμοιο με αυτό των πατινιών lime.
Πηγή: voria.gr