Διεθνή
Δώνης: «Το ταξίδι ήταν καλό…»
Η Σαουδική Αραβία δεν κατάφερε να προχωρήσει στο Μουντιάλ με αποτέλεσμα να σταματήσει το ταξίδι στη διοργάνωση.
Ο Γιώργος Δώνης έμεινε ικανοποιημένος από την προσπάθεια των αθλητών του και μετά το 0-0 με το Πράσινο Ακρωτήρι δήλωσε:
«Ήμασταν πολύ κακοί στη δημιουργία δράσεων. Δεν μπορεί κανείς να κερδίσει ένα παιχνίδι με αυτόν τον τρόπο. Είχαμε προβλήματα να ασκήσουμε πίεση στην άμυνα του Πράσινου Ακρωτηρίου, εκτός από ένα σύντομο χρονικό διάστημα στο δεύτερο ημίχρονο. Η επιθετική μας γραμμή δεν τα πήγαινε καλά. Το μεγαλύτερο πρόβλημά μας σήμερα ήταν η δημιουργία και αυτό ήταν προφανές. Δεν ήταν αυτό που θέλαμε, γιατί όταν παίζαμε σε έναν τέτοιο αγώνα εναντίον μιας ομάδας λίγο πολύ στο ίδιο επίπεδο με εμάς, το επίπεδό μας δεν ήταν καλό. Αυτό προκαλεί ανησυχία. Το ταξίδι ήταν καλό και θα ήθελα να ευχαριστήσω τους παίκτες».


