Γενικά

Βόμβα του προέδρου του ΟΑΣΘ στο Μπουτάρη! Δε μπορούμε να αλλάξουμε τα μηχανήματα για να δίνουν ρέστα

«Τρύπα με φίδια» χαρακτήρισε την μέχρι τώρα κατάσταση που επικρατεί στον ΟΑΣΘ ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Νέου ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς στην σημερινή του συνάντηση με τον Γιάννη Μπουτάρη στο Δημαρχείο της πόλης.

Πριν την ανάθεση του νέου συμβουλίου υπήρχαν στους δρόμους 250 αστικά αυτοκίνητα ενώ τώρα έχουν φτάσει αισίως τα 380 αναφέρει και αν και μερικοί εργαζόμενοι αισθάνονται ντροπή που δουλεύουν για τον οργανισμό λόγω της κακής αντιμετώπισης τους από τους πολίτες θέλει αυτή η άποψη να αλλάξει ριζικά. Μέλημα του είναι οι εργαζόμενοι και ήδη έχουν πιστωθεί οι μισθοί τους.

Όσο για τα ρέστα και αν θα αλλάξουν τα μηχανήματα στα λεωφορεία το κόστος είναι πολύ υψηλό και σκέπτονται εναλλακτικές λύσεις ακόμη και με την εκλάβει της διαφοράς μέσω κάποιας κοινωνικής αντιπαροχής του δήμου.

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης τονίζει ότι στόχος του Δήμου είναι να υπάρξουν περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στον ΟΑΣΘ. «Είχαμε μια καταρχήν εθιμοτυπική συνάντηση με τον Πρόεδρο» δηλώνει αλλά δεν έμειναν μόνο εκεί. Συζήτησαν για τα στέγαστρα, τους φωτεινούς σηματοδότες, την κατάσταση των λεωφορείων, τον αριθμό του στόλου, την αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων και περιμετρικά όλων των ζητημάτων του οργανισμού.

Την Κυριακή το πρωί εκ νέου θα συζητήσουν ο Γιάννης Μπουτάρης, ο Στέλιος Παππάς, το Δημοτικό συμβούλιο και ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Νίκος Τόσκας αναλυτικά τους τρόπους ελάφρυνσης των προβλημάτων του οργανισμού για την καλύτερη προσφορά δημόσιας συγκοινωνίας στους πολίτες της πόλης.

Στη σημερινή συνάντηση παραβρέθηκαν επίσης ο διευθύνων σύμβουλος του νέου ΟΑΣΘ, Σάββας Παναγιωτίδης, η πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης, Καλυψώ Γούλα και οι αντιδήμαρχοι Τεχνικών Έργων και Περιβάλλοντος, Θανάσης Παππάς και Παιδείας και Αθλητισμού, Γιώργος Δημαρέλος.

Ρεπορτάζ: Νάνσυ Χαλκοπούλου

Πηγή: press724.gr

YellowRadio.gr

Yellow Radio FM 101.7, το ραδιόφωνο στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης! Το ραδιόφωνο που τολμάει να συγκρουστεί!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button