Ποδόσφαιρο

Αύριο οι αγώνες για Κ17 και Κ19

Το πρωτάθλημα ξεκινάει αύριο (Σάββατο 12/01) για την Κ17 και Κ19 του Άρη. Η Κ15 θα ξεκινήσει με μια καθυστέρηση στις 09/01.

Αναλυτικά η ενημέρωση της “κιτρινόμαυρης” ΠΑΕ:

Η ομάδα Κ 19 του ΑΡΗ για το πρωτάθλημα υποδομών Super League K 19 της αγωνιστικής περιόδου 2018-2019 θα αντιμετωπίσει αύριο, Σάββατο, αντίστοιχη της Λαμίας, στις 14:00, στις αθλητικές εγκαταστάσεις της ΕΠΣ Φθιώτιδας («Φραντζής»), στο πλαίσιο της 1ης Αγωνιστικής (η πρεμιέρα του πρωταθλήματος είχε μετατεθεί).

Η ομάδα Κ 17 του ΑΡΗ για το πρωτάθλημα υποδομών Super League K 17 της αγωνιστικής περιόδου 2018-2019 θα αντιμετωπίσει –επίσης- αύριο, Σάββατο, αντίστοιχη της Α.Ε.Λ., στις 12:30, στο γήπεδο Καλοχωρίου (δήμος Τεμπών), στο πλαίσιο της 16ης Αγωνιστικής (β’ όμιλος).

Το παιχνίδι της ομάδας Κ 15 του ΑΡΗ για το πρωτάθλημα υποδομών Super League K 15 της αγωνιστικής περιόδου 2018-2019 με την αντίστοιχη του Παναιτωλικού, στο πλαίσιο της 11ης Αγωνιστικής (β’ όμιλος) ορίστηκε για τις 9 Φεβρουαρίου, στις 11:00, στο γήπεδο Τριανδρίας.

YellowRadio.gr

Yellow Radio FM 101.7, το ραδιόφωνο στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης! Το ραδιόφωνο που τολμάει να συγκρουστεί!

Αφήστε μια απάντηση

Τσεκάρετε επίσης
Close
Back to top button