ΓενικάΜπάσκετΠοδόσφαιρο

Κορωναϊός: Τηλεδιάσκεψη Μητσοτάκη για την επανέναρξη των πρωταθλήματων

Σύσκεψη μέσω τηλεδιάσκεψης με την ηγεσία του υφυπουργείου Αθλητισμού πραγματοποίησε σήμερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με αντικείμενο το σχεδιασμό των βημάτων για την επανεκκίνηση των αθλητικών δραστηριοτήτων, τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε ερασιτεχνικό επίπεδο.

Μεταξύ άλλων συζητήθηκε και η στήριξη του κινήματος του ερασιτεχνικού αθλητισμού. Στο πλαίσιο αυτό, στο πρώτο κύμα άρσης των σημερινών περιορισμών που εφαρμόζονται για την αντιμετώπιση του κορωναϊού, θα περιλαμβάνεται και η δυνατότητα της ατομικής άθλησης και προπόνησης σε εξωτερικούς χώρους.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν, ο υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης, ο υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, ο γενικός γραμματέας του πρωθυπουργού Γρηγόρης Δημητριάδης και ο γενικός γραμματέας Αθλητισμού Γιώργος Μαυρωτάς.

YellowRadio.gr

Yellow Radio FM 101.7, το ραδιόφωνο στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης! Το ραδιόφωνο που τολμάει να συγκρουστεί!

Αφήστε μια απάντηση

Τσεκάρετε επίσης
Close
Back to top button