50 χρόνια αφότου ολοκληρώθηκε η παραγωγή της Jaguar E-type, η βρετανική φίρμα κατασκεύασε δύο ολοκαίνουργια τεμάχια για κάποιον πολύ εκλεκτό πελάτη.
Η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση θα αναγκάσει τη βρετανική φίρμα να σταματήσει την πώληση καινούργιων αυτοκινήτων για περίπου ένα έτος. Αλλά όποιος ξεχνάει το παρελθόν του, είναι καταδικασμένος. Κάπως έτσι σκέφτηκαν εκεί στο Coventry και κατασκεύασαν δύο ολοκαίνουργιες Jaguar E-type.
Προσοχή: Όχι restomod, όχι αποκατάσταση δύο κλασικών μοντέλων. 50 χρόνια αφότου έπαυσε οριστικά η παραγωγή της E-type, το τμήμα Works Bespoke της Jaguar έκανε επίδειξη ικανοτήτων κι έφτιαξε δύο αυτοκίνητα «του κουτιού». Δημιουργήθηκαν για έναν «πιστό, απαιτητικό πελάτη στη Νοτιοανατολική Ασία» και χρειάστηκαν πάνω από 2.000 ώρες για να ολοκληρωθούν. Η εταιρεία σπεύδει να ξεκαθαρίσει ότι δεν πρόκειται να φτιάξει άλλα, οπότε μην κάνεις όρεξη.
Για καλούς κι απαιτητικούς πελάτες με την κατάλληλη αγοραστική πειθώ, οι εταιρείες μπορούν να κάνουν τα πάντα. Μέχρι και ορίτζιναλ Jaguar E-type!
Τα δύο Series I ξεσκέπαστα μοντέλα είναι βαμμένα σε Signet Green κι Opal Black αποχρώσεις. Και καθώς ο απαιτητικός πελάτης είχε προφανώς και πολύ βαθιές τσέπες, οι ορέξεις του αναμενόμενα δεν περιορίζστηκαν στην αναπαραγωγή απολύτως εργοστασιακών μοντέλων.
Η Jaguar συνεργάστηκε με την Deakin & Francis, τον παλαιότερο κατασκευαστή κοσμημάτων της Αγγλίας, που ιδρύθηκε το 1786. Γεμίζοντας την καμπίνα με πολύτιμους λίθους, χαρακτηριστικές πινελιές από ατόφιο ασήμι και λεπτομέρειες από χρυσό 18 καρατίων, προσθέτοντας στη συλλεκτική αξία των κατασκευών.
Τα κοσμήματα δεν είναι το μόνο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό στην καμπίνα. Τα καθίσματα είναι ντυμένα με χειροποίητο ταν δέρμα της Bridge of Weir. Η κεντρική κονσόλα είναι κατασκευασμένη από ανοδιωμένο αλουμίνιο και φέρει χάραξη ενός ολογράμματος μιας Jaguar E-type E Series I.
Επιπλέον, η Jaguar πρόσθεσε ένα σύγχρονο αλλά διακριτικό ραδιόφωνο με συνδεσιμότητα Bluetooth και θερμαινόμενο παρμπρίζ. Και τα δύο μοντέλα είναι εξοπλισμένα με 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,8 lt, ο οποίος έχει αναβαθμιστεί με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου.
Επιπλέον, οι μηχανικοί άλλαξαν το αρχικό μηχανικό κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων με ένα βελτιωμένο πέντε σχέσεων, διευκολύνοντας τη ζωή του οδηγού — στην απίθανη περίπτωση που αποφασίσει να οδηγήσει τα αριστουργήματα.
Η εταιρεία δεν αποκάλυψε το κόστος αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα είναι πάρα πολύ υψηλό.
ΠΗΓΗ: www.drive.gr