Σίτσας: «Να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό ο Άρης, το 4-4-2 μπορεί να δουλέψει»
Στο Yellow Radio 101,7 και στην εκπομπή «Αθλητικό X-Press» μίλησε ο γνωστός προπονητής και μέλος της οικογένειας του Άρη, Δημήτρης Σίτσας.
Αναλυτικά όσα είπε στον Γιώργο Τότσικα:
Αρχικά ανέφερε:
Η συγκομοιδή δεν είναι αυτή που θέλαμε, στα ματς που πρέπει να μην χάνεις δεν πήραμε τους βαθμούς που θέλαμε και δεν ήταν καλή και η παρουσία μας.
Θέλουμε δουλειά, φαίνεται ότι σε μία καλά στημένη και οργανωμένη άμυνα δεν μπορούμε να ανταποκριθούμε.
Αυτήν την στιγμή φαίνεται πως δεν έχουμε τους παίκτες να διεμβολίσουν μία άμυνα, δεν έχει τον Γκαρσία σε φόρμα για παράδειγμα.
Έχουμε πολύ καλά και γρήγορα στόπερ, τον Φαμπιάνο και τον Μπράμπετς και δεν έχουμε την πίεση τόσο πολύ στην άμυνα. Μπορεί αφού δεν βγαίνει το 4-2-3-1 και το 4-3-3 ειδικά σε ντέρμπι μπορείς να δοκιμάσεις διαφορετικά πράγματα, μπορείς να δοκιμάσεις ένα 4-4-2.
Για το ότι ο Άρης έχει πλέον δύο σέντερ φορ:
Δεν είναι και οι δύο κατ εξοχήν σέντερ φορ. Ο Καμαρά για παράδειγμα βγαίνει και έξω από την περιοχή. Και ο Μαντσίνι πάντως και ο Μπερτόγλιο με κάποιες οδηγίες και αναλύσεις μπορούν να βρεθούν εκεί.
Το θέμα είναι ότι πρέπει να έχουμε τέσσερις και πέντε παίκτες στην περιοχή, από οπουδήποτε και αν γίνεται η επίθεση. Δεν γίνεται να μην αυξήσεις τις πιθανότητες του γκολ όσο έχεις περισσότερους ανθρώπους στην περιοχή.
Τώρα ρόστερ δεν μπορούμε να αλλάξουμε, οπότε ας αλλάξουμε τακτική προσέγγιση.
Για την συζήτηση ότι «χάθηκε η χρονιά»:
Eπειδή δεν πήραμε νίκες σε κάποιους αγώνες δεν χάθηκε η χρονιά, είναι αρχή ακόμη. Δεν ξέρω κατά πόσο θα παραμείνουν οι -6, αν παραμείνουν μιλάμε για διαφορετική προσέγγιση, αν με το καλό αποκατασταθεί η αδικία, νομίζω ότι δεν είναι αργά για τίποτα.
Το -6 επηρεάζει, ένας ποδοσφαιριστής κοιτάει την βαθμολογία, η ψυχολογία παίζει σημαντικό ρόλο.
Για τον Νίκο Τσουμάνη:
Toν είχα παίκτη τον Νικολάκη, ήμασταν και προσωπικοί φίλοι, άγνωστο το τι έχει μέσα του ο κάθε άνθρωπος. Είναι πολύ κρίμα, ήταν ένα παιδί μάλαμα, από τα καλύτερα παιδιά με τα οποία έχω συνεργαστεί.