Η Alpine απογειώνει το Renault Rafale E-Tech και του χαρίζει εκρηκτικές επιδόσεις.
Ενώ περιμένουμε την Alpine να παρουσιάσει το ηλεκτρικό της crossover, μας εξέπληξε με κάτι που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Περιποιήθηκε το Rafale E-Tech της Renault κι οι προδιαγραφές προκαλούν σιελόρροια.
Πέρα από την εμφάνιση, το γαλλικό crossover αποκτά τετρακίνηση και 300 ίππους. Επιπρόσθετα, το Rafale E-Tech της Atelier Alpine μπαίνει στην πρίζα κι υπόσχεται ότι τα πρώτα 100 km είναι αθόρυβα, αμόλυντα κι ειρηνικά.
Τα κάνει όλα και συμφέρει το Rafale E-Tech της Alpine. Ανυπομονούμε να μάθουμε και πόσο θα κοστίζει
Το Renault Rafale E-Tech αποκαλύφθηκε το περασμένο καλοκαίρι, αλλά η μόνη έκδοση που είναι διαθέσιμη προσώρας αφορά το προσθιοκίνητο full hybrid 1,2 lt με δύο ηλεκτροκινητήρες και 200 ίππους.
Η προσθήκη ενός τρίτου ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων στον πίσω άξονα χαρίζει τετρακίνηση και συνολική ισχύ 300 ίππων. Η επιτάχυνση 0-100 km/h μειώνεται από τα 8,9” στα 6,4” σε σύγκριση με την υπάρχουσα έκδοση. Μια μπαταρία 22 kWh παρέχει ηλεκτρική αυτονομία 100 km και προσφέρει κάλυψη 1.000 km χωρίς στάση.
Υπολογίστε όμως ότι για να φορτίσετε την μπαταρία στο 80% της χωρητικότητάς της, απαιτούνται 130′, ενώ η πλήρης φόρτιση διαρκεί σχεδόν τρεις ώρες.
Οι αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο επίπεδα εξοπλισμού. Το βασικό Esprit Alpine με 20άρες ζάντες και το ανώτερο Atelier Alpine: Με αμάξωμα σε απόχρωση Satin Summit Blue, μαύρη αεροτομή και ζάντες «Chicane» 21 ιντσών.
Αλλά η Alpine δεν θα μπορούσε να μην έχει βάλει το χεράκι της στη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση χρησιμοποιεί μια κάμερα για να σαρώσει το οδόστρωμα μπροστά από το αυτοκίνητο και να δώσει στα αμορτισέρ την πρέπουσα εντολή για το τι ακολουθεί.
Αλλά κι ο οδηγός μπορεί να παρέμβει στις ρυθμίσεις και να επιλέξει μεταξύ Comfort, Dynamic και Sport για να τροποποιήσει την απόσβεση της ανάρτησης και την απόκριση της 4διεύθυνσης στους πίσω τροχούς.
Το Renault Rafale E-Tech 4×4 των 300 ίππων εμφανίζεται ήδη στον ελληνικό διαμορφωτή, αλλά χωρίς να ανακοινώνεται η τιμή. Θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές από το φθινόπωρο.
ΠΗΓΗ: www.drive.gr