Η Μπαρτσελόνα ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο εισιτήρια για πρώτη φορά στην ιστορία της
Ιστορικές επιδόσεις πέτυχε η Μπαρτσελόνα στον τομέα των εισιτηρίων και των εσόδων από τον εμπορικό βραχίονα στην τελευταία σεζόν, ξεπερνώντας κατά πολύ τις αρχικές εκτιμήσεις, αλλά και τα επίπεδα της προπανδημικής περιόδου.
Για πρώτη φορά στην ιστορία του κλαμπ ο αριθμός των εισιτηρίων για τους αγώνες της ανδρικής ομάδας ξεπέρασαν το ένα εκατομμύριο, φτάνοντας τα 1.0121.001 εισιτήρια. Ο μέσος όρος των εισιτηρίων ήταν 82.825 ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ των 79.912 της σεζόν 2010/2011.
Τα έσοδα από τις εμπορικές δραστηριότητες -εισιτήρια, χορηγίες, πωλήσεις προϊόντων συνδεδεμένα με το λογότυπο του κλαμπ από τα καταστήματα της Μπάρτσα, εκμετάλλευση εγκαταστάσεων- έφτασαν τα 154,8 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 4% σε σχέση με τη σεζόν 2018/2019, την τελευταία πριν εφορμήσει η λαίλαπα της πανδημίας και αδειάσει τα ταμεία των ομάδων σε όλο τον κόσμο. Οι ιστορικές επιδόσεις είναι κατά 18% πάνω από τις αρχικές εκτιμήσεις και αφορούν τόσο την ανδρική όσο και τη γυναικεία ομάδα αλλά και το μπάσκετ.
Από τα συνολικά εμπορικά έσοδα οι εγκαταστάσεις του Καμπ Νου προσέφεραν 97,6 εκατ. ευρώ και αφορούν τα παιχνίδια της ανδρικής και γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου της περυσινής σεζόν.
Τη μεγαλύτερη αύξηση από τις πωλήσεις εισιτηρίων, στα 2,7 εκατ. ευρώ, τη σημείωσε η σπουδαία γυναικεία ομάδα που κατέκτησε το Τσάμπιονς Λιγκ νικώντας στον τελικό τη Βόλφσμπουργκ με 3-2.
Και το μπάσκετ
Ιστορικές επιδόσεις πέτυχε ωστόσο και το μπάσκετ με το Παλάου Μπλαουγκράνα να συνεισφέρει 4,5 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 126% σε σχέση με την προπανδημική περίοδο.
Μέχρι τις 27 Μαΐου, ημέρα που έκλεισαν οι εγκαταστάσεις του Καμπ Νου για να ξεκινήσει η ανακατασκευή του, οι φίλοι της Μπάρτσα απ’ όλο τον κόσμο είχαν πληρώσει 39,9 εκατ. ευρώ για να επισκεφτούν το μουσείο του κλαμπ. Πρόκειται για μία ακόμα ιστορική επίδοση που ξεπέρασε κατά πολύ τη χρυσή περίοδο του Μέσι και του Γκουαρντιόλα.
Οι χορηγίες και τα περίπου είκοσι νέα συμβόλαια προσέφεραν 97,6 εκατ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις προϊόντων merchandising αυξήθηκαν κατά 54% στα φυσικά καταστήματα και κατά 47% μέσω online.
Η χρεοκοπημένη Μπάρτσα αναγεννιέται από τις στάχτες της και ο επόμενος μεγάλος στόχος της είναι η κατάκτηση της ευρωπαϊκής κορυφής.