Θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 με σημαντικά αναβαθμισμένο μοτέρ και εντελώς νέα σχεδίαση.
Η νέα γενιά της BMW M4 βρίσκεται προ των πυλών, με τη βαυαρική φίρμα να συνεχίζει τις εντατικές δοκιμές καμουφλαρισμένων πρωτοτύπων στο Nürburgring.
Σχεδιαστικά, η νέα M4 θα είναι έντονα επηρεασμένη από το πρωτότυπο Concept 4 που παρουσιάστηκε το 2019 στην έκθεση Φρανκφούρτης. Με βάση αυτό το μοντελο φτιάξαμε εσάς το ενδεικτικό rendering που μας δίνει μια γεύση από το πίσω μέρος της M4. Όπως είδαμε πρόσφατα από φωτογραφίες της “απλής” BMW 4 Series που διέρρευσαν στο διαδίκτυο, η έκδοση παραγωγής αναμένεται να φορά μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα, κανονικούς καθρέφτες και ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες σε σύγκριση με το πιο φουτουριστικό πρωτότυπο, όμως θα διατηρεί την τεράστια γρίλια που έχει διχάσει το κοινό.
Όπως αποκαλύπτει το Autocar, οι νέες M3 Sedan, M4 Coupé, M4 Convertible και M4 Gran Coupé θα χρησιμοποιούν μια σημαντικά αναβαθμισμένη έκδοση ενός εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo κινητήρα 3,0 λίτρων (S58) με απόδοση που θα ξεπερνά τους 500 PS στην κορυφαία του έκδοση και κόφτη αρκετά πάνω από τις 7.000 rpm. Διαφορετικές εκδόσεις του μοτέρ χρησιμοποιούνται ήδη από τις X3 M και X4 M ενώ θα το δούμε και στην επόμενη M2 Coupé. Ο κινητήρας θα έχει δύο τούρμπο, τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων Valvetronic και σχέση συμπίεσης 9.3:1.
Σε σύγκριση με τις απερχόμενες M3 και M4, τα νέα μοντέλα θα παρουσιάζουν αυξημένη ισχύ κατά 11% για τις απλές εκδόσεις (περίπου 480 PS) και κατά 13% για τις Competition (κοντά στους 510 PS), με παράλληλη μείωση των εκπομπών CO2 κάτω από τα 200g/km χάρη σε διπλό φίλτρο μικροσωματιδίων Otto. Αυτά τα νούμερα τοποθετούν τις BMW ακριβώς απέναντι από τους σημαντικότερους ανταγωνιστές τους που δεν είναι άλλοι από τα πρόσφατα ανανεωμένα Audi RS 5 Coupé και RS 5 Sportback (450 PS) αλλά και την επερχόμενη νεά γενιά της Mercedes-AMG C 63 S Coupe (>500 PS).
Σύμφωνα με τις τελευταίες φήμες, η δύναμη θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης xDrive με λειτουργία M-Dynamic που δίνει έμφαση στον πίσω άξονα. Παρόλα αυτά, ακούγεται πως η BMW ετοιμάζει και μια πιο προσιτή έκδοση με χαμηλότερη ισχύ που θα συνδυάζει χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους πίσω τροχούς.
ΠΗΓΗ: www.drive.gr