Το μοντέλο περιορισμένης παραγωγής της Aznom συνδυάζει στοιχεία από διάφορες κατηγορίες οχημάτων δίνοντας τη δική του εκδοχή της πολυτέλειας.
Η κατηγορία των υπερπολυτελών οχημάτων παρουσιάζει άνθιση τα τελευταία χρόνια με ολοένα και περισσότερες εταιρείες να παρουσιάζουν τις δικές τους προτάσεις από θηριώδη και πανάκριβα μοντέλα με επιβλητική παρουσία στο δρόμο. Αυτή την τάση εκμεταλεύτηκε και η ιταλική εταιρεία Aznom η οποία παρουσίασε το Palladium – μια υπερ-λιμουζίνα περιορισμένης παραγωγής 10 μονάδων.
Το Aznom Palladium βασίζεται στο πλαίσιο τύπου σκάλας του RAM 1500 (η εταιρεία ήταν γνωστή από μετατροπές του αμερικανικού pick-up) οπότε έχει κληρονομήσει αντίστοιχα επιβλητικές διαστάσεις με μήκος 5.960mm, πλάτος 2.085mm και ύψος 1.971mm. Το βάρος του είναι 2.650 kg όμως χάρη στη σημαντικά αυξημένη ισχύ έχει εντυπωσιακές επιδόσεις για την κατηγορία.
Πιο συγκεκριμένα, κάτω από το καπό βρίσκεται ένας βελτιωμένο biturbo V8 5,7 λίτρων με απόδοση 710 PS και 950 Nm. Το μοτέρ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων που στέλνει τη δύναμη στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς. Έτσι, η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 4,5″ ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 210 km/h.
Τα φρένα είναι της Brembo με δίσκους 408mm εμπρός και 380mm πίσω ενώ οι τροχοί φορούν ελαστικά Yokohama με διαστάσεις 285/45ZR22.
Σχεδιαστικά, το χειροποίητο τετράθυρο αμάξωμα του Aznom Palladium χαρακτηρίζεται από περίεργες αναλογίες, με το μακρύ μεταξόνιο και το άχαρο πίσω μέρος να μην μπορούν να κρύψουν πως το όχημα βασίζεται σε pick-up. Οι τροχοί μπορεί να φαίνονται μικροί σε σχέση με το υπόλοιπο όχημα αλλά είναι 22″ με πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου.
Η ψηλή μάσκα με τα λεπτά φώτα LED και το μεταλλικό πλαίσιο της γρίλιας θυμίζει Rolls-Royce, τα μυώδη πίσω φτερά έχουην κάτι απο Bentley ενώ τα διακοσμητικά από αλουμίνιο γύρω από τα παράθυρα, στο καπό και τα μαρσπιέ παραπέμπουν σε πολυτελή οχήματα.
Η κλίση της οροφής προς την ουρά, τα ενιαία φώτα LED, το σχήμα του πίσω παρμπρίζ και η προέκταση του προφυλακτήρα με διαχύτη και διπλές απολήξεις της εξάτμισης είναι στοιχεία εμπνευσμένα από σπορ κατασκευές, όμως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και οι θόλοι των τροχών μοιάζουν να προέρχονται από SUV. Μια ακόμη αντισυμβατική λεπτομέρεις είναι πως ολόκληρο το πίσω τμήμα ανοίγει συρταρωτά για να αποκαλύψει τον χώρο αποσκευών που φτάνει τα 621 λίτρα.
Όπως αναφέρει η Aznom, στόχος των σχεδιαστών της ήταν να συνδυάσουν τα χαρακτηριστικά των πολυτελών σεντάν όπως η άνεση, η ποιότητα υλικών και η ευρύχωρία, με δυνατότητες που προέρχονται από άλλες κατηγορίες όπως τα εκτός δρόμου οχήματα και τα σπορ μοντέλα.
Η καμπίνα είναι αυστηρά τετραθέσια με έμφαση στην πολυτέλεια. Το ταμπλό με την τεράστια οθόνη αφής στην κετρική κονσόλα ανάμεσα στους αεραγωγούς, τον πίνακα οργάνων, το τιμόνι και τα υπόλοιπα χειριστήρια προέρχονται αυτούσια από το RAM 1500, όμως οι επενδύσεις από δέρμα, ξύλο και μέταλλο είναι καινούριες με ποιοτικά υλικά και εξεζητημένο σχεδιασμό.
Οι πίσω θέσεις έχουν σημαντικά αυξημένο χώρο για τα γόνατα, με δύο Microsoft Surface X Pro και premium ηχοσύστημα της Harman Kardon να αναλαμβάνουν την ενημέρωση και την ψυχαγωγία των πίσω επιβατών. Οι τελευταίοι έχουν επίσης πρόσβαση σε ambient φωτισμό, ξεχωριστό σύστημα κλιματισμού, ξύλινο τραπεζάκι, και συρταρωτές θήκες για την κάβα. Τέλος, έχουμε μια ομπρέλα της εταιρείας Francesco Maglia και πλήρες σετ αποσκευών.
Οι 10 μονάδες του Aznom Palladium θα κατασκευαστούν στην Ιταλία από ειδικούς τεχνίτες, σύμφωνα με τις προτιμήσεις του εκάστοτε πελάτη. Όσο για την τιμή, η Aznom δεν ανακοίνωσε το ακριβές ποσό όμως είναι σίγουρο πως λόγω του μικρού αριθμού παραγωγής και των εκτενέστατων επεμβάσεων θα είναι αρκετά τσιμπημένη.
Πηγή: Aznom