Ο πρόεδρος της FIAT επιβεβαίωσε με έμμεσο τρόπο τον επερχόμενο εξηλεκτρισμό της Abarth.
Κατά τη διάρκεια της πανευρωπαικής παρουσίασης του ηλεκτρικού FIAT 500e στο Τορίνο, ο Olivier François επιβεβαίωσε στους δημοσιογράφους πως μια έκδοση Abarth βρίσκεται ήδη σε φάση εξέλιξης, σηματοδοτώντας τον εξηλεκτρισμό της μάρκας με σήμα τον σκορπιό.
Πιο συγκεκριμένα, ο CEO της FIAT είπε πως θα ήθελε πολύ να δει μια έκδοση Abarth του 500e και πως οι μηχανικοί της εταιρείας εργάζονται πάνω σε μια πολύ καλή βάση καθώς το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης είναι ήδη fun-to-drive.
Όπως μπορείτε να δείτε από τις ψηφιακά επεργασμένες εικόνες που φτιάξαμε για εσάς, το επερχόμενο hot hatch θα έχει πιο επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο με ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες. Στο πίσω μέρος δεν θα υπάρχουν απολήξεις της εξάτμισης λόγω του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, όμως θα δούμε ένα μεγάλο διαχύτη και αεροτομή οροφής. Επιπλέον, όλα τα λογότυπα FIAT και 500e θα αντικατασταθούν από εκείνα της Abarth.
Για μεγαλύτερη διαφοροποίηση από τα πιο ταπεινά αδελφάκια του, το Abarth 595e αναμένεται να έχει νέα χρωματική παλέτα με πιθανή διχρωμία, καθώς και νέα σχέδια τροχών 17″ με ελαστικά επιδόσεων. Εκτός από το τρίθυρο hatchback, έκδοση Abarth θα υπάρξει και για το cabrio ενώ δε γνωρίζουμε αν θα ακολουθήσει και το αμάξωμα 3 + 1 με την έξτρα πόρτα.
Στο εσωτερικό, το πρώτο εξηλεκτρισμένο Abarth θα έχει bucket καθίσματα της Recaro, σπορ τιμόνι, επενδύσεις από Alcantara και δέρμα καθώς και σπορ πινελιές όπως αλουμινένια πεντάλ και διακοσμητικές λεπτομέρειες από ανθρακονήματα. Στο κομμάτι της τεχνολογίας θα έχει τη μεγάλη οθόνη αφής 10,25″ με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας UConnect 5 καθώς και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 7″ που θα αποκτήσουν νέα γραφικά για την έκδοση Abarth.
Πέρα από τις αισθητικές επεμβάσεις το Abarth 595e θα έχει ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα, σφιχτότερη ρύθμιση της ανάρτησης, διαφορετική ρύθμιση του συστήματος διεύθυνσης και μεγαλύτερα φρένα. Να θυμίσουμε πως ο ηλεκτροκινητήρας στο FIAT 500e αποδίδει 95 PS και 119 PS (ανάλογα με την έκδοση) και 220 Nm. Αντίστοιχα, η σημερινή γκάμα Abarth 595 που φορά υπερτροδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων αποδίδει από 145 PS/206 Nm έως 180 PS/250 Nm.
Η νέα εποχή της Abarth ξεκίνησε το 2007 ως θυγατρική της FIAT για μοντέλα επιδόσεων, εμπνευσμένη από την κληρονομιά του Carlo Abarth. Το πρώτο 500 με έμβλημα το σκορπιό παρουσιάστηκε το 2008, ανανεώθηκε το 2012 ως Abarth 595 και δέχθηκε ένα πιο εκτενές facelift το 2016. Εκτός από τα κανονικά μοντέλα Turismo, Competizione, Pista και esseesse, η Abarth έβγαλε και μια σειρά από ειδικές εκδόσεις συμπεριλαμβανομενων των 695 Tributo Ferrari (2009), 695 Biposto (2014), 695 Rivale (2017) και το πιο πρόσφατο επετειακό 695 70° Anniversario (2019).
*Σημείωση: Οι εικόνες που συνοδεύουν το άρθρο είναι ψηφιακά επεξεργασμένες και βασίζονται σε εικασίες καθώς δεν υπάρχουν ακόμα επίσημες φωτογραφίες ή σκίτσα από την ιταλική φίρμα.
ΠΗΓΗ: www.drive.gr