YellowRadio.grΜπάσκετ
Ουρές στην μπουτίκ της ΚΑΕ Άρης για ανανεώσεις των εισιτηρίων διαρκείας
Η διάθεση εισιτηρίων διαρκείας του μπασκετικού Άρη έχει περάσει σε δεύτερο στάδιο, αφού από σήμερα ως και την 1η Ιουλίου, τρέχει το δεύτερο σκέλος σκέλος με όσους επιθυμούν να ανανεώσουν, αλλά όχι απαραίτητα στη θέση που είχαν πέρσι.
Ήδη από τις 11 η ώρα που άνοιξε η διαδικασία ιντερνετικά, παρατηρούνται σοβαρά προβλήματα στην πλατφόρμα από το ενδιαφέρον του κόσμου. Παράλληλα, έξω από την μπουτίκ, με το… καλημέρα έχουν δημιουργηθεί ουρές αφού άπαντες «τρέχουν» να εξασφαλίσουν το «μαγικό» χαρτάκι για τη νέα σεζόν.
Την ερχόμενη Τετάρτη, 1/7, όταν και τα διαρκείας θα είναι… ελεύθερα για όλους, αναμένεται να εξαντληθούν σε ελάχιστες ώρες, αφού το ενδιαφέρον του κόσμου είναι πραγματικά τεράστιο.




