Ποδόσφαιρο
Κοντά στο ΑΠΟΕΛ ο Παναγίδης
Ένα από τα συμβόλαια που εκπνέει σε μερικά 24ωρα στον Άρη, είναι αυτό του Μιχάλη Παναγίδη.
Μετά από τέσσερα χρόνια, όλα δείχνουν πως ο 22χρονος εξτρέμ θα αποτελέσει παρελθόν από τους κιτρινόμαυρους.
Μάλιστα δεν αναμένεται να μείνει για πολύ καιρό χωρίς συμβόλαιο, αφού αποτελεί μια από τις πρώτες εισηγήσεις του Νίκου Παπαδόπουλου, που πρόσφατα μετακόμισε στην Κύπρο για λογαριασμό του ΑΠΟΕΛ.
Οι πληροφορίες από την Κύπρο αναφέρουν ότι οι δύο πλευρές βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο επαφών και όλα δείχνουν ότι ο «γάμος» θα γίνει λίγα 24ωρα μετά την επίσημη αποδέσμευση του από τον Άρη.
Με την φανέλα των κιτρινόμαυρων μέτρησε 29 συμμετοχές από το 2022 και έπειτα.




