Μόλις… δύο μεταγραφές έχει ανακοινώσει η ΚΑΕ Άρης, πλησιάζοντας στα τέλη του Ιουνίου, με το επόμενο διάστημα να αναμένεται να φορτσάρει…
Ο λόγος για τον Ι Τζέι Λίντελ και τον Γιώργο Τανούλη, με τον δεύτερο απλά να ανανεώνει τη συνεργασία του με τον Άρη υπό διαφορετικές συνθήκες, καθώς πλέον ανήκει στην ομάδα.
Η πλειονότητα των συμφωνιών δεν έχει περάσει στην πράξη των ανακοινώσεων. Αυτή η εβδομάδα αναμένεται να έχει μπόλικες, αφού εκκρεμούν οι επίσημες ανακοινώσεις των Κεμ Μπιρτς, Νέναντ Ντιμιτρίεβιτς, Άνταμ Μοκόκα, Βασίλη Χαραλαμπόπουλου και φυσικά του Ματ Μόργκαν, ο οποίος ήταν ο τελευταίος με τον οποίο υπήρξε συμφωνία.
Το ρόστερ του Άρη έχει σχεδόν γεμίσει πριν ολοκληρωθεί καλά-καλά ο Ιούνιος, με τους κιτρινόμαυρους να κινούνται γύρω από περιπτώσεις που έχουν ξεχωρίσει εδώ και πολύ καιρό.




