YellowRadio.grΠοδόσφαιρο
Το πρώτο διαρκείας του Άρη δωρίζεται συμβολικά στον νεαρό που… θέλει να βλέπει Άρη! (vid)
H ΠΑΕ Άρης έθεσε σήμερα σε κυκλοφορία τα εισιτήρια διαρκείας της νέας σεζόν, δωρίζοντας το πρώτο εξ αυτών στον πιτσιρικά που έδωσε πανελλαδικές και δήλωσε ότι θέλει να περάσει στη Θεσσαλονίκη για να βλέπει τον Άρη!
Η κιτρινόμαυρη ΠΑΕ του έκανε δώρο το πρώτο διαρκείας ως μια συμβολική κίνηση για να βλέπει την αγαπημένη του ομάδα από κοντά.
Δείτε την ανάρτηση της ΠΑΕ Άρης:


