Εδώ και μήνες ήταν φανερό πως ο Άρης και ο Λορέν Μορόν οδεύουν προς ένα καλοκαίρι που θα κρίνει πολλά για τη συνέχεια της συνεργασίας τους.
Από την 1η Ιουλίου ο Ισπανός φορ μπαίνει στον τελευταίο χρόνο του συμβολαίου του, ενός συμβολαίου που αποτελεί το πιο «βαρύ» στο ρόστερ, αγγίζοντας το ένα εκατομμύριο ευρώ.
Ο συνδυασμός του υψηλού κόστους, της διάρκειας που απομένει και της εικόνας του την προηγούμενη σεζόν έχει ανοίξει εδώ και καιρό τη συζήτηση για το τι μέλλει γενέσθαι. Ο Άρης δεν έχει βάλει επίσημα τον παίκτη στη… βιτρίνα, ωστόσο δεν θα στεκόταν εμπόδιο σε μια αποχώρηση που θα ελάφρυνε το μπάτζετ και θα έφερνε παράλληλα κάποιο οικονομικό όφελος.
Αυτό δεν σημαίνει ότι η υπόθεση θα κλείσει άμεσα. Αντιθέτως, όλα δείχνουν πως μπορεί να τραβήξει σε μάκρος, ίσως και μέχρι το τέλος του καλοκαιριού.




