Μπάσκετ

Ιερολοχίτες: “Oλοι στα κίτρινα με Αμβούργο” (pic)

Οι “Ιερολοχίτες” αναφέρθηκαν στο εντός έδρας παιχνίδι απέναντι στο Αμβούργο.

Αναλυτικά, η ανάρτηση:

Ο Σ.Φ ΑΡΗ Ιερολοχίτες ενημερώνει ότι ξεκινά η διάθεση των εισιτηρίων για τον αγώνα της Τετάρτης 8/10 στις 20:00 με την ομάδα του Αμβούργου. Τα εισιτήρια κοστίζουν 15€,τα μέλη του Συνδέσμου να επικοινωνήσουν εγκαίρως για την παραλαβή τους. Όλοι κασκόλ, όλοι στα κίτρινα. ΑΡΗΣ – ΙΔΕΑ – ΙΕΡΟΛΟΧΙΤΕΣ Από το 1970, κι ακόμα παλιότερα…

YellowRadio.gr

Yellow Radio FM 101.7, το ραδιόφωνο στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης! Το ραδιόφωνο που τολμάει να συγκρουστεί!
Τσεκάρετε επίσης
Close
Back to top button