To ολοκαίνουργιο MG3 Hybrid+ είναι πλέον κομμάτι της πλούσιας γκάμας της MG στην ελληνική αγορά και με όπλα τον πληρέστατο εξοπλισμό, την ασυναγώνιστη τιμή και το αποδοτικό υβριδικό κινητήριο σύνολο, στοχεύει μόνο την κορυφή.
Ένα χρόνο μετά το επαναλανσάρισμά της, η MG συνεχίζει την εμπορική της αντεπίθεση στην ελληνική αγορά. Και με το MG3 Hybrid+ εισβάλλει στο B-Segment, ούσα πιο ώριμη και έτοιμη παρά ποτέ για να καθιερωθεί στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή.
Η τοποθέτηση της MG, από τις πρώτες μέρες της επαναδραστηριοποίησης της στην ελληνική αγορά ήταν πέρα για πέρα πετυχημένη εμπορικά. Και με το νέο MG3 Hybrid+, ένα μοντέλο που βρίσκει θέση στην καρδία της άκρως ανταγωνιστικής κατηγορίας των σουπερμίνι, έρχεται να μας αποδείξει πως εχθρός του καλού είναι το καλύτερο!
Ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του μικρού χάτσμπακ της MG και πως μπορεί να αμφισβητήσει την υπάρχουσα τάξη; Πρώτα απ’ όλα κανείς δεν μπορεί να παραγνωρίσει πως πρόκειται για ένα όμορφο και συνάμα αιχμηρό σύνολο με καμπύλες, θυμίζοντας ένα σαφώς πιο κόμπακτ MG4.
Με την τιμή του να διαμορφώνεται στις €19.950, το νέο MG3 Hybrid+ αποτελεί ένα ολοκληρωμένο και ελκυστικό σουπερμίνι
Αυτό όμως που αναμφίβολα συγκεντρώνει πάνω του όλα τα φώτα είναι το προηγμένο υβριδικό σύστημα. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας, που λειτουργεί σε κύκλο Attkinson και αποδίδει 102 ίππους και 128 Nm. Επικουρείται όμως από ένα ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 250 Nm.
O τελευταίος αντλεί ενέργεια από μια μεγάλη, σε σχέση με τον ανταγωνισμό μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 1,83 kWh η οποία λειτουργεί σε υψηλή τάση 350V . Το σύστημα τέλος, συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο τριών σχέσεων, που μεταφέρει τη δύναμη του βενζινοκινητήρα στους εμπρός τροχούς.
Με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 195 ίππους, είναι φυσικό κι επόμενο οι επιδόσεις να βρίσκονται στο πάνω ράφι της κατηγορίας, με την επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις 8”. Σε πολύ υψηλό επίπεδο κινούνται και οι ρεπρίζ, επιτρέποντας στο MG3 Hybrid+ να κινηθεί σβέλτα και να πραγματοποιήσει με άνεση και ασφάλεια προσπεράσεις στο οδικό δίκτυο της περιφέρειας.
Ο τρόπος που το μικρό MG βάζει στο δρόμο τη δύναμη είναι μοναδικός, την ώρα που οι κλήσεις σε δρόμο με στροφές είναι περιορισμένες και το τιμόνι παρέχει στον οδηγό πολύ καλή πληροφόρηση, όποιο προφίλ οδήγησης κι αν έχει επιλέξει (Eco, Normal, Sport). Σκορπίζοντας χαμόγελα ενθουσιασμού και ικανοποίησης.
Και από οικονομία καυσίμου; Η χαμηλή κατανάλωση είναι ένας ακόμα τομέας που το MG3 Hybrid+ τα καταφέρνει περίφημα. Το ηλεκτρομοτέρ συνεργάζεται αρμονικά με τον θερμικό κινητήρα, κρατώντας την κατανάλωση στα μόλις 4,4 lt/100 km/h, πιστοποιώντας στην πράξη πως το σύνολο μπορεί να είναι όχι μόνο γρήγορο και ευχάριστο, αλλά ταυτόχρονα και οικονομικό.
Η ποιότητα κατασκευής και η συναρμογή των υλικών στην καμπίνα κινείται σε υψηλά επίπεδα, θυμίζοντας αυτοκίνητα ευρωπαϊκής καταγωγής. Χωροταξικά τώρα, το MG3 Hybrid+ παίρνει άριστα! Άφθονες θήκες για μικροαντικείμενα, τη στιγμή που τέσσερις ενήλικες θα μετακινηθούν με άνεση που παραπέμπει σε μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας, παρά τα μόλις 4,1 m μήκους.
Κι όλα αυτά χωρίς να χρειαστεί να γίνει ο παραμικρός συμβιβασμός ως προς τις αποσκευές, καθώς τα 293 lt και το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα του χώρου αποσκευών θα ικανοποιήσουν με άνεση τις ανάγκες της μέσης αστικής οικογένειας. Καθιστώντας το ιδανικό για το μοναδικό της αυτοκίνητο!
Η MG έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση και στους τομείς της συνδεσιμότητας και της ασφάλειας. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7”, με όμορφα γραφικά, δυνατότητες παραμετροποίησης και μπόλικη πληροφορία γύρω από το αυτοκίνητο, τα συστήματα ασφαλείας και τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος.
Στο κέντρο του ταμπλό και σε πολύ βολική απόσταση από το χέρι του, θα συναντήσει μια επικαθήμενη οθόνη αφής 10,25”, με υψηλή ανάλυση και ευκρίνεια, γρήγορη απόκριση στις εντολές και φιλικό λειτουργικό. Η εν λόγω οθόνη χρησιμοποιεί την πιο πρόσφατη εκδοχή του λειτουργικού της MG, υποστηρίζοντας επίσης εργοστασιακή πλοήγηση και δυνατότητες απρόσκοπτης συνδεσιμότητας με Apple CarPlay και Android Auto.
Ειδική μνεία πρέπει να γίνει και στα συστήματα ασφαλείας. Η σουίτα MG Pilot είναι πλούσια από την εισαγωγική έκδοση Excite, περιλαμβάνοντας προσαρμοζόμενο Cruise Control, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, σύστημα αυτόματης εναλλαγής μεσαίας/μεγάλης σκάλας φώτων, σύστημα υποβοήθησης ταχύτητας και πολλά ακόμη.
Εκεί όμως που το MG3 Hybrid+ παίζει χωρίς αντίπαλο είναι η τιμή. Κι αυτό γιατί η τιμή της εισαγωγικής αλλά διόλου φτωχής έκδοσης Excite διαμορφώνεται στις €19.950. Προσθέστε επίσης, την τριπλή φροντίδα «Triple 7» της ελληνικής αντιπροσωπείας που περιλαμβάνει επτά χρόνια εργοστασιακή εγγύηση (ή 150.000 km), επτά χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και επτά χρόνια δωρεάν έλεγχο. Αποδεικνύοντας έμπρακτα την εμπιστοσύνη της MG στο προϊόν της.
Στην ερώτηση αν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο με 195 ίππους, προηγμένο υβριδικό κινητήριο σύνολο, ασυναγώνιστη οικονομία καυσίμου, χώρους για τέσσερις επιβάτες και αποσκευές, πλούσια σουίτα συστημάτων ασφαλείας και τιμή στις €19.950, η απάντηση είναι ρητή. Όχι! Αποδεικνύοντας τη μοναδικότητα αλλά και τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του MG3 Hybrid+.
Για να διαμορφώσετε κι εσείς ολοκληρωμένη άποψη για το νέο MG3 Hybrid+, μπορείτε να κλείσετε ένα test drive στο επίσημο δίκτυο αντιπροσώπων της MG.
ΠΗΓΗ: www.drive.gr