Μια Bugatti ακούγεται «τσάμπα πράμα» εμπρός στη Rolls-Royce La Rose Noire Droptail. Καμπριολέ, επιτομή της εξατομίκευσης για μόλις τέσσερις προνομιούχους πελάτες.
Η Rolls-Royce La Rose Noire Droptail ξεχωρίζει μεμιάς στην γκάμα του βρετανικού οίκου για ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της: Είναι διθέσια κάμπριο.
Δεν τίθεται θέμα λοιπόν να προσκαλέσεις φίλους για πόλο, αλλά μπορείς κάλλιστα να πας με το ταίρι σου για μια μικρή ή μεγαλύτερη βόλτα στην εξοχή.
Το ταξίδι σας θα γίνει με τον κλασικό κινητήρα του κατασκευαστή, τον διτούρμπινο V12 των 6,75 lt που αποδίδει 601 ίππους. Αρκετούς για να πιάσεις τα 100 km/h από στάση σε πέντε δευτερόλεπτα. Οπότε, εκεί που ξεχωρίζει μια Rolls-Royce La Rose Noire Droptail είναι προφανώς η φινέτσα και τα υλικά που την κάνουν μοναδική. H Rolls-Royce La Rose Noire Droptail εκτιμάται στα 20 εκατομμύρια στερλίνες ή 23,4 εκατ. ευρώ
Η Rose Noire Droptail αποτελεί ένα έργο τέχνης σε όλη την έκταση της καμπίνας της που δείχνει το ταλέντο των τεχνιτών της φίρμας. Αυτό το τεχνούργημα λοιπόν απαίτησε δύο χρόνια εξέλιξης, πειραματισμού και χειροποίητης εργασίας. Έργο τέχνης που παρουσιάζεται με την αφηρημένη εικόνα ροδοπέταλων που πέφτουν. Και ποτέλεσμα συναρμολόγησης 1603 τριγώνων από καπλαμά ξύλου από μαύρο πλάτανο γαλλικής προέλευσης.
Η ασυμμετρία των 533 κόκκινων βαμμένων εξαρτημάτων είναι αίτημα των πελατών. Με το σύνολο να δημιουργεί ένα μοναδικό «κουκούλι» για τους επιβάτες, από το πίσω κρύσταλλο μέχρι το επιβλητικό ταμπλό. Η καμπίνα μιας Rolls-Royce La Rose Noire Droptail συναρμολογείται από έναν τεχνίτη, τον μόνο εκπαιδευμένο σε αυτό το πρότζεκτ που απαιτεί μεγάλη συγκέντρωση.
Στο ταμπλό, ο χρονογράφος της Audemars Piguet είναι επίσης μια επιθυμία που εκφράστηκε από τους πελάτες. Ο Royal Oak Concept Chronograph Split-Seconds GMT Large Date των 43 mm καθοδηγείται από μια μοναδική κίνηση αυτόματης περιέλιξης, την 4407. Μπορεί δε να αφαιρεθεί, μέσω ενός μηχανοκίνητου μηχανισμού και να στερεωθεί σε ένα βραχιόλι που θα φορεθεί στον καρπό.
Μόλις αφαιρεθεί το ρολόι, το άνοιγμα πάνω στη φάσα μπορεί να καλυφθεί με ένα ρολόι με λευκή κεφαλή από διάτρητο τιτάνιο με ένα κομμάτι από λευκόχρυσο που εμφανίζει μια ροζ γκραβούρα, σμιλεμένη στο χέρι από τους τεχνίτες της Audemars Piguet.
Η αναφορά στο μαύρο τριαντάφυλλο Baccara συνδέεται με την οικογένεια που παρήγγειλε το αυτοκίνητο και λατρεύει αυτό το γαλλικό λουλούδι του οποίου η κόκκινη ένταση ποικίλλει ανάλογα με το φως του ήλιου. Αυτό το εφέ επαναλαμβάνεται από την κύρια παλέτα της Rolls-Royce La Rose Noire Droptail. Η πρώτη απόχρωση του κόκκινου ονομάζεται «True Love».
Η πιο σκούρα απόχρωση ονομάζεται «Mystery». Οι ειδικοί στο φινίρισμα επιφανειών έχουν εξελίξει μια εντελώς νέα διαδικασία βαφής που απαιτεί 150 σχολαστικές επαναλήψεις. Μια βασική επίστρωση, το χρώμα της οποίας είναι καλά φυλαγμένο μυστικό, ακολουθήθηκε από πέντε στρώσεις διαφανούς λάκας, η καθεμιά τους αναμεμειγμένη με μια ελαφρώς διαφορετική απόχρωση του κόκκινου.
Αυτή η Rolls-Royce δεν διαθέτει μαλακή οροφή, αλλά αφαιρούμενο hardtop από ανθρακονήματα. Πίσω από την οροφή, μια ράβδος αναγράφει το όνομα του αυτοκινήτου.
Ακόμη πιο ακριβή, αλλά για λίγο από την Boat Tail, η Rose Noire Droptail εκτιμάται στα 20 εκατομμύρια στερλίνες ή 23,4 εκατ. ευρώ.
ΠΗΓΗ: www.drive.gr