Το νέο Honda CR-V θα κάνει πρεμιέρα στην Ευρώπη αργότερα μέσα στη χρονιά και θα είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά και ως plug-in hybrid.
Μετά την αποκάλυψη της στις ΗΠΑ το περασμένο καλοκαίρι, η έκτη γενιά του Honda CR-V βάζει πλώρη για την Ευρώπη με το εμπορικό της λανσάρισμα να πραγματοποιείται αργότερα μέσα στη χρονιά.
Οι αγοραστές του νέου CR-V θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε μια υβριδική και μια plug-in έκδοση που κάνει την εμφάνιση της για πρώτη φορά σε μοντέλο της Honda στην Ευρώπη.
H επίθεση της ιαπωνικής φίρμας στα SUV στην Ευρώπη δίνει προτεραιότητα στο Honda CR-V με τις δύο υβριδικές εκδοχές, e:HEV και e:PHEV
Αυτά που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής είναι ότι το υβριδικό CR-V εξοπλίζεται με το σύστημα e:HEV της μάρκας. Σε αυτή την περίπτωση απoτελείται από ένα δίλιτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ που λειτουργεί στο θερμοδυναμικό κύκλο Atkinnson και δύο ηλεκτρικά μοτέρ που αντλούν ενέργεια για από μια μπαταρία ιόντων λιθίου.
Όσο για το plug-in hybrid CR-V, το σύστημα e:PHEV χρησιμοποιεί τους ίδιους ηλεκτροκινητήρες με το υβριδικό, υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία που αγγίζει τα 82 km και μπορεί να φορτίσει πλήρως την μπαταρία του σε 2,5 ώρες.
Στον τομέα των διαστάσεων και σε σχέση με τον προκάτοχο του, το μήκος του νέου CR-V έχει αυξηθεί κατά 93 mm φτάνοντας τα 4.693 mm, ενώ το μεταξόνιο του έχει μεγαλώσει κατά 40 mm φτάνοντας έτσι τα 2.700 mm.
Eξωτερικά, κάθε έκδοση διαθέτει ξεχωριστή σχεδίαση στη μεγάλη γρίλια από την οποία εκτείνονται τα εμπρός φώτα που είναι λεπτότερα σε σχέση με αυτά του προκατόχου του. Επιπλέον, οι καθρέπτες έχουν πλέον την βάση τους στις πόρτες.
Στο πίσω μέρος, το νέο SUV της Honda παραμένει πιστό στα ψηλά τοποθετημένα φώτα, τα οποία ξεκινούν από το πάνω μέρος του πίσω κρύσταλλου και καταλήγουν στην πίσω πόρτα.
Περνώντας στο εσωτερικό, η σχεδίαση του μοιράζεται πολλά στοιχεία από το νέα HR-V και Civic. Η οθόνη αφής διαγωνίου 9″ του infotainment τραβάει τα βλέμματα στο κέντρο, ενώ από κάτω της βρίσκονται οι φυσικοί διακόπτες για την λειτουργία του κλιματισμού.
Όπως και στα μικρότερα SUV της εταιρείας ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός. Αξίζει να σημειώσουμε ότι το εσωτερικό του νέου μοντέλου, δε θυμίζει σε τίποτα εκείνο του CR-V πέμπτης γενιάς.
Τέλος, ο κατασκευαστής ισχυρίζεται ότι σε σχέση με τον προκάτοχο του, η ακαμψία έχει αυξηθεί κατά 15%, ενώ το σύστημα ανάρτησης έχει αναθεωρηθεί προσφέροντας έτσι κορυφαία άνεση αλλά και περισσότερη ακρίβεια στο τιμόνι.
ΠΗΓΗ: www.drive.gr