Η Ferrari παρουσίασε την μοναδική SP48 Unica, ένα one-off μοντέλο που βασίζεται στην F8 Tributo.
H νέα Ferrari SP48 Unica αποτελεί την τελευταία προσθήκη στην γκάμα one-off μοντέλων του Maranello. Σχεδιάστηκε για έναν πελάτη από το Ferrari Styling Center, κάτω από την επίβλεψη του Flavio Manzoni που σχεδίασε και την μοναδική SP3 Daytona.
Το νέο ιταλικό σούπερκαρ βασίζεται στην F8 Tributo. Ωστόσο, η σχεδίαση της έχει υποστεί ριζικές αλλαγές που την ξεχωρίζουν από το μοντέλο-δότη της.
Η μάσκα και οι προβολείς έχουν ανασχεδιαστεί και οι εισαγωγές αέρα για τα φρένα έχουν αλλάξει θέση. Η Ferrari ισχυρίζεται ότι για την σχεδίαση της SP48 Unica έκανε εκτενή χρήση τρισδιάστατων μοντέλων με σκοπό να δημιουργήσει ένα μοναδικό αμάξωμα.
Ως αποτέλεσμα, οι εισαγωγές αέρα του κινητήρα είναι νέες, ενώ η γρίλια εμπρός είναι τρισδιάστατη και μοιάζει σαν να είναι σμιλεμένη από ένα κομμάτι. Ο ιταλός κατασκευαστής ισχυρίζεται ότι αυτό χαρίζει στο σούπερκαρ μια αίσθηση συνέχειας και δυναμικής ρευστότητας.
Την οροφή κοσμεί μια μαύρη λωρίδα η οποία ξεκινά από την κορυφή του παρμπρίζ και σταδιακά το χρώμα της δίνει τη θέση του στο κόκκινο του υπόλοιπου αυτοκινήτου. Επιπλέον, το μέγεθος των πλαϊνών παραθύρων έχει μειωθεί, ενώ το πίσω παράθυρο αποτελεί παρελθόν.
Η νέα σχεδίαση δεν έχει επηρεάσει την αποτελεσματικότητα ψύξης του μοντέλου, έχει βελτιώσει ωστόσο την κάθετη δύναμη του. Στόχος του Cavallino Rampante ήταν η SP48 Unica να μοιάζει σαν να είναι σμιλεμένη από ένα κομμάτι μέταλλο.
H Ferrari δεν μίλησε για αλλαγές στον κινητήρα. Έτσι πιθανότατα η SP48 χρησιμοποιεί τον 3,9 lt twin-turbo από την F8 απόδοσης 720 PS και 785 Nm ροπής. Η F8 σύμφωνα με τη μάρκα ολοκληρώνει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 2,9″, τα 0-200 km/h σε 7.8″ και αγγίζει τα 340 km/h.
Άγνωστη είναι μέχρι στιγμής η τιμή αγοράς αυτού του μοναδικού μοντέλου της Ferrari. Υποψιαζόμαστε όμως ότι θα είναι πολύ πιο υψηλή από εκείνη της συμβατικής F8 Tributo.
ΠΗΓΗ: www.drive.gr