Ποντάροντας στο δυναμισμό και στην τεχνολογία, η BMW προχώρησε σε μία ανανέωση της Σειράς 8 που, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει μία φωτιζόμενη μπροστινή γρίλια και μία συλλεκτική έκδοση 8 X JEFF KOONS.
Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε για τους ανθρώπους της BMW, να ασχοληθούν με την ανανέωση της Σειράς 8. Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, συναντάμε ένα επανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα, που για πρώτη φορά φέρει την «Iconic Glow» γρίλια. Αυτή είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις και χάρη στον κρυφό φωτισμό της, δίνει μία πιο δραματική εικόνα στο αυτοκίνητο, όταν το κοιτάζει κανείς από μπροστά.
Από το βασικό εξοπλισμό προσφέρεται πλέον και το M Package, το οποίο αναβαθμίζει αισθητά το δυναμισμό και την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Αυτό μάλιστα αφορά όλες τις εκδόσεις αμαξώματος, Coupe, Convertible και Gran Coupe. Κατά τα άλλα, συναντάμε επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα (Adaptive LED μπροστά), δύο νέους Μ τροχούς 20” και νέους χρωματισμούς.
Στο εσωτερικό η πρώτη, βασική, αλλαγή εντοπίζεται στην οθόνη του infotainment, που από τις 10,25” ανεβαίνει στις 12,3”. Αντίστοιχης διαγωνίου είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, που συμπληρώνει αισθητικά την εικόνα. Το δερμάτινο Μ τιμόνι με τα paddles προσφέρεται πλέον από το βασικό εξοπλισμό, ενώ άλλες μικροαλλαγές ενισχύουν την αύρα της πολυτέλειας του ταμπλό. Από άποψης τεχνολογίας, θα πρέπει να αναφέρουμε την προσθήκη επιπλέον ηλεκτρονικών συστημάτων, άνεσης και ασφάλειας.
Στις εκδόσεις Coupe και Convertible συναντάμε νέα, ξεχωριστά πίσω καθίσματα, καθώς και τετραζωνικό κλιματισμό. Η Gran Turismo πάλι, έχει επανασχεδιάσει την πίσω σειρά θέσεων σε μία φιλοσοφία 4+1, ώστε να επιτρέπει μεν τη μεταφορά ενός πέμπτου επιβάτη, δίνοντας όμως έμφαση στους πρώτους τέσσερις. Και μπροστά πάντως, τα καθίσματα πολλαπλών λειτουργιών που μέχρι πρότινος συναντούσαμε στις BMW M 850i xDrive περνάνε πλέον στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.
Σε ό,τι αφορά στις εκδόσεις Μ, το σημαντικότερο νέο είναι πως η BMW αποφάσισε να διακόψει τις απλές Μ8 και να διατηρήσει στη γκάμα της μόνο τις M8 Competition. Έτσι μπορεί κανείς να επιλέξει μεταξύ των M8 Competition Coupe, M8 Competition Gran Coupe και M8 Competition Cabriolet. Ενδεικτικά, οι πρώτες δύο είναι σε θέση να επιταχύνουν από στάση στα 100 km/h σε 3,2” ενώ η τρίτη σε 3,3”.
Σε κάθε περίπτωση, κάτω από το καπό εδράζεται ένα V8 σύνολο τεχνολογίας M TwinPower Turbo. Η ισχύς του είναι 625 PS, ενώ η αποδιδόμενη ροπή 750 Nm. Η κίνηση περνάει σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός κιβωτίου M Steptronic οκτώ σχέσεων και του M xDrive συστήματος τετρακίνησης. Εκμεταλλευόμενη τώρα την εμπειρία από τα αγωνιστικά M8 GTE, η Βαυαρική εταιρία ενισχύει περαιτέρω τη δυναμική συμπεριφορά, μέσω των ηλεκτρονικών. Στην όλη εικόνα προστίθενται οι οπτικές βελτιώσεις, νέα καθίσματα και άλλες μικροαλλαγές.
Ένα ενδιαφέρον στοιχείο έχει να κάνει με την επιλογή που προσφέρει η BMW, για όσους επιθυμούν, να τοποθετήσουν το κλασικό «BMW Motorsport» λογότυπο στο καπό, πίσω αλλά και στους τροχούς. Αυτό με αφορμή τη συμπλήρωση 50 ετών από την ίδρυση της BMW M GmbH, το 1973. Ένα δεύτερο ενδιαφέρον στοιχείο, πάλι, αφορά την ειδική έκδοση 8 X JEFF KOONS. Εδώ προφανώς μιλάμε για μία συνεργασία με τον ομώνυμο Αμερικανό καλλιτέχνη, όπου θα δημιουργήσει μία δική του BMW 850i xDrive Gran Coupé. Η συγκεκριμένη αναμένεται να παρουσιαστεί στις 17 Φεβρουαρίου, σε λίγες εβδομάδες από σήμερα.
ΠΗΓΗ: www.drive.gr