H Toyota έδωσε στο φως της δημοσιότητας τις πρώτες εικόνες καθώς και τις πρώτες πληροφορίες για το νέο GR 86.
Με πέντε σχεδόν μήνες διαφορά από τη Subaru και το BRZ, η Toyota, παρουσίασε τα πρώτα στοιχεία γύρω από το 2ης γενιάς κουπέ που πλέον αντί για GT 86 ονομάζεται GR 86.
Και σε αυτήν την περίπτωση, όπως και στο παρελθόν δηλαδή, τα δυο ιαπωνικά κουπέ, είναι… ετεροθαλή αδελφάκια, αφού οι δυο εταιρείες προχώρησαν στην από κοινού εξέλιξή τους, παρά τις φήμες που ήθελαν την Toyota να ρίχνει στην αγορά μία σημαντικά διαφοροποιημένη πρόταση.
Σε ότι αφορά τις διαστάσεις, το μήκος ανέρχεται στα 4.265 mm, το πλάτος στα 1.755 mm, το ύψος στα 1.310 mm και το μεταξόνιο στα 2.575 mm. Οι διαφορές δηλαδή σε σχέση με το GT86 είναι ελάχιστες. Με το 6άρι χειροκίνητο σασμάν, το GR 86 ζυγίζει 1.270 kg, ενώ θα μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά και με 6άρι αυτόματο.
Για την κίνηση του μοντέλου, φροντίζει ένας 4κύλινδρος boxer κινητήρας 2,4 lt με… φυσική αναπνοή και διπλό σύστημα ψεκασμού (άμεσου και πολλαπλών σημείων), ο οποίος αποδίδει 235 PS στις 7.000 rpm με 250 Nm στις 3.700 rpm. Για τα «0-100 km/h» το GR 86 απαιτεί πλέον, 6,3’’. Όσο για την ανάρτηση, παραμένουν τα MacPherson στο εμπρός σύστημα και τα διπλά ψαλίδια για το πίσω.
Αισθητικά, τόσο το GR 86 όσο και το BRZ μοιάζουν σαν μια σταγόνα νερό. Η μόνη διαφορά στη σχεδίαση των δυο οχημάτων έγκειται στη μάσκα, όπου το μοντέλο της Toyota έχει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με διαφορετικούς αεραγωγούς και ελαφρώς πιο αγριεμένο βλέμμα.
Στο ίδιο μήκος κύματος, κυμαίνεται και ο σχεδιασμός της καμπίνας. Η εικόνα είναι όμοια ανάμεσα στα δυο ιαπωνικά κουπέ, με την Toyota να διαφοροποιείται ως προς τις επενδύσεις που χρησιμοποιεί στα καθίσματα και στο λογότυπο «GR» που φιγουράρει στη βάση του τιμονιού.
Το GR 86 θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία το φθινόπωρο και αργότερα στις υπόλοιπες αγορές.
ΠΗΓΗ: www.drive.gr