Ο αέρας της ανανέωσης κτύπησε την πόρτα του Peugeot 208, με το γαλλικό best seller σουπερμίνι της ευρωπαϊκής αγοράς να αποκτά δυο νέα υβριδικά σύνολα στη γκάμα του και μπόλικες αναβαθμίσεις στο εσωτερικό του.
Η Peugeot παρουσίασε το πολυαναμενόμενο facelift του εξαιρετικά επιτυχημένου σουπερμίνι της. Το νέο Peugeot 208 θα εισβάλει σε λίγο καιρό στις εκθέσεις του Γάλλου κατασκευαστή γεμάτο νέα χαρακτηριστικά και με ανανεωμένη εμφάνιση.
Τα σημαντικότερα νέα που φέρνει το νέο Peugeot 208 αφορούν τα δύο νέα υβριδικά συστήματα κίνησης που πρόσθεσε στην γκάμα του. Οι δύο νέες mild hybrid επιλογές συνδυάζουν τους κινητήρες βενζίνης 100 και 136 ίππων με ένα αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων που διαθέτει ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα 48V.
Η ηλεκτρική ώθηση σημαίνει ότι οι κινητήρες είναι πιο δυνατοί στις χαμηλές στροφές και 15% πιο αποδοτικοί σε κατανάλωση καυσίμου. Η Peugeot ισχυρίζεται παράλληλα ότι λειτουργούν σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για περισσότερο από το 50% του χρόνου σε αστικές συνθήκες.
Οι μη υποβοηθούμενες μονάδες βενζίνης 75 και 100 ίππων παραμένουν στη γκάμα, συνδυαζόμενες με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε και έξι σχέσεων αντίστοιχα. Ωστόσο, ο πετρελαιοκινητήρας των 100 ίππων καταργείτε.
Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, το ηλεκτρικό e-208 εφοδιάζεται με έναν νέο κινητήρα 156 ίππων και μια μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 51 kWh, αυξάνοντας την αυτονομία στα 400 km μεταξύ των φορτίσεων. Σύμφωνα με την Peugeot, μια φόρτιση από το 20 στο 80% διαρκεί λιγότερο από 25 λεπτά σε ταχυφορτιστή 100kW. Ο on board φορτιστής έχει ισχύ 7,4 kW και μπορεί να αναβαθμιστεί προαιρετικά στα 11 kW.
Η εξωτερική εμφάνιση του 208 έχει ανασχεδιαστεί για να ευθυγραμμιστεί με τα ανανεωμένα 508 και 2008, με πιο τολμηρή υπογραφή των φώτων ημέρας και πιο φαρδιά μάσκα εμπρός. Η πίσω φωτεινή μπάρα έχει προσαρμοστεί και αυτή με τη σειρά της με τρία κόκκινα «νύχια» που εκτείνονται σε όλο το πλάτος του χώρου αποσκευών.
Στο εσωτερικό, η οθόνη αφής 10’’ που μέχρι σήμερα ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά στα υψηλότερα επίπεδα εξοπλισμού, είναι πλέον στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, σε αντίθεση με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που παραμένει προνόμιο των πλούσιων εκδόσεων Allure και GT. Ο σχεδιασμός του ταμπλό i-Cockpit παραμένει, όπως και το μικρό σε διαστάσεις τιμόνι.
Στο γαλλικό σουπερμίνι έχει προστεθεί μια ενισχυμένη σουίτα με συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, συμπεριλαμβανομένου του προσαρμοζόμενου cruise control, της αναγνώρισης οδικής σήμανσης και της υποβοήθησης διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας. Μια κάμερα παρκαρίσματος 360ο είναι επίσης διαθέσιμη ως προαιρετικός εξοπλισμός.
Στο εσωτερικό, υπάρχουν ακόμα νέες επενδύσεις και η δυνατότητα επιλογής αλκαντάρας με πράσινες ραφές, ενώ όπως και το απερχόμενο 208, το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού: τα Active, Allure και GT.
Υπενθυμίζουμε ότι το 208 ήταν το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2022, εκθρονίζοντας το Volkswagen Golf μετά από 15 χρόνια. Παραμένει σε ρυθμό να διεκδικήσει και πάλι την πρώτη θέση το 2023, έχοντας καταγράψει μέχρι το τέλος Μαΐου, 86.530 πωλήσεις.
ΠΗΓΗ: www.drive.gr