Το «χρυσό» deal της EuroLeague: Πάνω από 10 εκ. στα ταμεία, τι προβλέπει η συμφωνία
Το πρωί της Τετάρτης (24/9), η EuroLeague ανακοίνωσε δύο νέους βασικούς συνεργάτες για τα επόμενα τέσσερα χρόνια, την Etihad Airways και το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού του Άμπου Ντάμπι.
Μια στρατηγική συμφωνία που ενισχύει τον ρόλο του Άμπου Ντάμπι στον παγκόσμιο αθλητισμό, αλλά κυρίως αλλάζει σελίδα στο εμπορικό μοντέλο της διοργάνωσης.
Οι νέες συμφωνίες δεν ανήκουν στην κατηγορία της ονοματοδοσίας, κάτι που πλέον καταργείται από την EuroLeague, αλλά στη δεύτερη βαθμίδα χορηγιών, ως Main Partners και Final Four Presenting Partner. Αυτό σημαίνει πως η λίγκα διατηρεί το όνομά της καθαρό, χωρίς να «κουμπώνει» πάνω του κάποια εταιρική ταμπέλα, όπως γινόταν την τελευταία δεκαετία με την Turkish Airlines. Η εποχή της «Turkish Airlines EuroLeague» ανήκει πια στην ιστορία, με τη λίγκα να κρατάει το όνομά της και να επενδύει σε στρατηγικές συνεργασίες με πολλαπλούς ισχυρούς παίκτες της αγοράς.Το οικονομικό κομμάτι, βέβαια, είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το συνολικό ποσό που θα μπει στα ταμεία της EuroLeague από τις δύο νέες χορηγίες ξεπερνά τα 10 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, περισσότερα δηλαδή από όσα εξασφάλιζε η κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση κάθε χρόνο με την προηγούμενη συμφωνία ονοματοδοσίας με την Turkish Airlines. Με λίγα λόγια, περισσότερα χρήματα, χωρίς την «υποχρέωση» να δίνει το όνομά της σε κάποια εταιρεία.






