Έχει πραγματοποιήσει εξαιρετικές εμφανίσεις.
Ο Άρης θα αποτελέσει τη δεύτερη ομάδα του Κεμ Μπιρτς στην Ελλάδα, καθώς ο Καναδός σέντερ επιστρέφει στην πατρίδα μας, μετά την αγωνιστική περίοδο 2016-17 και το πέρασμα του από τον Ολυμπιακό.
Όντας μέλος της ομάδας του Πειραιά, ο έμπειρος πια σέντερ, αντιμετώπισε τον Άρη, ενώ μάλιστα επισκέφθηκε δύο φορές το «Nick Galis Hall» ως αντίπαλος, από τη στιγμή που οι «κιτρινόμαυροι» αναμετρήθηκαν με τους «ερυθρόλευκους» και στα playoffs του πρωταθλήματος.
Η πρώτη φορά ήταν στις 7 Νοεμβρίου του 2016, με τον Μπιρτς να συμβάλλει τα μέγιστα στη νίκη της ομάδας του με 63-70, σημειώνοτνας double-double με 10 πόντους και 12 ριμπάουντ.
Παρόμοιο το σκηνικό στις 13 Μαΐου του 2017, όταν ο διεθνής σέντερ σκόραρε 11 πόντους και μάζεψε 14 ριμπάουντ, για να βοηθήσει το σύνολο του Γιάννη Σφαιρόπουλου να επικρατήσει με 77-84 επί του Άρη.
Μπορεί να έχει αγωνιστεί μόλις δύο φορές στο Παλέ, ωστόσο δείχνει πως το γήπεδο αυτό του ταιριάζει και ο Μπιρτς θέλει να το δείξει άμεσα, αυτή τη φορά ως γηπεδούχος…




