Ο Ντάριο Σπίκιτς ήταν μία από τις ουσιαστικές και μετρημένες κινήσεις του Άρη τον περασμένο Ιανουάριο, με στόχο την αναβάθμιση των εξτρέμ.
Ο Κροάτης σήκωσε μεγάλο βάρος πριν καν προσγειωθεί στη Θεσσαλονίκη το αεροπλάνο που τον μετέφερε από το Ζάγκρεμπ… Το βάρος της αναβάθμισης των εξτρέμ, που από νωρίς μέσα στη σεζόν προβλημάτιζαν με τα νούμερά τους. Μία κατάσταση η οποία δυστυχώς δεν έχει αλλάξει με την αυλαία της κανονικής διάρκειας που έπεσε την περασμένη εβδομάδα.
Ο 25χρονος μεσοεπιθετικός δεν έχει προσθέσει ακόμα το όνομά του στη λίστα των σκόρερ μετά από έξι ματς και πέντε από αυτά ως βασικός. Δεν είναι όμως κάτι που βάζει πάνω του κάποια αρνητική “ταμπέλα”. Και οι λόγοι είναι δύο.
Ο πρώτος και ίσως πιο βασικός ήταν η απότομη ενσωμάτωσή του στην ομάδα και σε μία κατάσταση που αν μη τι άλλο δεν είναι η ιδανική… Μπήκε απότομα, πήρε αρκετά λεπτά και η διακοπη προσφέρεται ώστε να βρει τις ισορροπίες του και παράλληλα να προσαρμοστεί καλύτερα, ώστε να παρουσιάσει ένα πιο ουσιαστικό πρόσωπο στα πλέι οφ.
Ο δεύτερος λόγος είναι τα ότι ο Σπίκιτς μπορεί να μην είναι ουσιαστικός, αλλά δεν είναι και αρνητικός. Έχει προσθέσει ύψος και μία αποτελεσματικότητα της τάξεως του 53,8 στις κερδισμένες μονομαχίες, μαζί με την ταχυδύναμη και τις υψηλές εντάσεις που παίζει στα δύο μισά του γηπέδου Παράλληλα έχει 78,4% στις πάσες, 185 επαφές με την μπάλα και 15 στην περιοχή. Όχι όσες θα ήθελε και όσες θα χρειαζόταν ο Άρης από αυτόν.
Ο Σπίκιτς έχει μία ρήτρα που είναι μικρότερη από 1 εκατ. ευρώ και ένα συμβόλαιο που μόνο απαγορευτικό δεν κρίνεται. Αντίθετα κατατάσσεται κάπου στη μέση. Δηλαδή ούτε πολύ χαμηλό, αλλά ούτε και από τα top που ξεπερνούν τις 600 χιλιάδες ευρώ.
Ακόμα δεν μπορεί να βγει ασφαλές συμπέρασμα για τον Σπίκιτς, πόσο μάλλον από τους ανθρώπους του Άρη που θα δουν τον παίκτη μέσα στο επόμενο δίμηνο και αναλόγως θα πάρουν τις αποφάσεις του, με τη διάθεση που υπάρχει για την ώρα να είναι θετική προς το πρόσωπό του.





