Ποδόσφαιρο
Συνεχίζει στη Νίκη Βόλου ο Παμλίδης
Η Νίκη Βόλου ανακοίνωσε την απόκτηση του Γιώργου Παμλίδη, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από τον Άρη.
Ο έμπειρος μεσοεπιθετικός, τα τελευταία δύο χρόνια, αγωνιζόταν ως δανεικός στην Καλαμάτα και αναδείχθηκε 2ος σκόρερ στον νότιο όμιλο της Σούπερ Λιγκ 2.
Το βίντεο της ανακοίνωσης:




