Η ΠΑΕ Άρης άναψε… το πράσινο φως για την έναρξη της διάθεσης των εισιτηρίων διαρκείας της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Με ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα την προηγούμενη Παρασκευή (19/06) και το χαρακτηριστικό μήνυμα «Έρχονται», οι κιτρινόμαυροι γνωστοποίησαν ότι η κυκλοφορία τους θα ξεκινήσει στις 22 Ιουνίου.
Η ανακοίνωση αυτή ουσιαστικά σηματοδοτεί την αντίστροφη μέτρηση για τους φίλους της ομάδας, που θα έχουν τη δυνατότητα να εξασφαλίσουν τη θέση τους στο «Κλεάνθης Βικελίδης» για τη σεζόν 2026-27.
Η ΠΑΕ αναμένεται να παρουσιάσει αναλυτικά τις κατηγορίες, τις τιμές και τα προνόμια των κατόχων. Αυτό όπως προαναφέραμε θα γίνει σήμερα, πιθανότατα μέχρι το μεσημέρι.




