Η Peugeot παρουσίασε τα ανανεωμένα σε εμφάνιση και τεχνολογίες, 508 και 508 SW, που λανσάρονται στην αγορά με ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης, ντίζελ και plug-in hybrid με ισχύ έως και 360 PS.
Περίπου πέντε χρόνια μετά από το ντεμπούτο τους, η Peugeot ανανέωσε τα 508 και 508 SW, με νέα εμφάνιση και αναβαθμισμένη τεχνολογία, επεκτείνοντας έτσι τον κύκλο ζωής τους.
Εξωτερικά, το νέο 508 κινείται στη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της γαλλικής φίρμας που μας σύστησαν τα νέα 308 και 408. Στο εμπρός μέρος οι προβολείς τεχνολογίας LED Matrix έχουν λεπτύνει και κάτω τους βρίσκονται τα φώτα ημέρας που αποτελούνται από τρία κάθετα στοιχεία σε κάθε πλευρά.
Στη νέα μάσκα δεσπόζει ο νέος λογότυπος της Peugeot. Στο πίσω μέρος, τα LED φώτα ενώνονται με ένα σκούρο πάνελ στο οποίο αντί για το έμβλημα, αναγράφεται το όνομα της μάρκας.
Περνώντας στο εσωτερικό, ο επιλογέας του στάνταρ αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων έχει ανασχεδιαστεί και η οθόνη αφής διαγωνίου 10″ στο κέντρο του ταμπλό φιλοξενεί το νέο infotainment i-Connect Advanced που διαθέτει σύστημα πλοήγησης, λειτουργία φωνητικών εντολών, όλες τις σύγχρονες επιλογές συνδεσιμότητας και δυνατότητα over-the-air αναβαθμίσεων.
Μπροστά του, ο οδηγός αντικρίζει τον τρισδιάστατο ψηφιακό πίνακα οργάνων i-Cockpit μεγέθους 12,3″.
Κάτω από το καπό το νέο 508 είναι διαθέσιμο με τον 1.2 τούρμπο βενζίνης με 130 PS και τον ντίζελ 1.5 επίσης με 130 PS.
Όσο για το plug-in hybrid 508, οι αγοραστές μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε τρία διαφορετικά επίπεδα ισχύος.
Στη βάση βρίσκεται η έκδοση με έναν 1.6 lt τούρμπο απόδοσης 150 PS και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 110 PS με συνδυαστική ισχύ 180 PS. Ακολουθεί η ισχυρότερη με 225 συνδυαστικούς ίππους στην οποία ο 1.6 lt τούρμπο αποδίδει 180 PS και στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το 508 Peugeot Sport Engineered με την υπογραφή της Peugeot Sport.
H τελευταία είναι τετρακίνητη, στον εμπρός άξονα ο 1.6 έχει ισχύ 200 PS και συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 110 PS, ενώ στον πίσω άξονα βρίσκεται ένα ηλεκτρομοτέρ απόδοσης 113 PS παράγοντας συνδυαστικά 360 PS.
Όλες οι εκδόσεις συνεργάζονται με μια μπαταρία χωρητικότητας 12,4 kWh που μπορεί να φορτιστεί πλήρως με τον προαιρετικό φορτιστή 7,4 kW (στάνταρ στο 508 Peugeot Sport Engineered) σε 100′ και με τον στάνταρ φορτιστή 3,7 kW σε 3 ώρες και 25′.
Eπιστρέφοντας στο «πικάντικο» 508 των 360 PS, διαθέτει ρυθμιζόμενη ανάρτηση, είναι χαμηλότερο κατά 24 mm και το μετατρόχιο του είναι κατά 12 mm μεγαλύτερο. Πατάει σε ζάντες 20″ με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S και εξοπλίζεται εμπρός με δίσκους 380 mm με 4πίστονες δαγκάνες.
Τα νέα 508 και 508 SW θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Peugeot στη Mulhouse και θα φτάσουν στις αγορές το καλοκαίρι.
ΠΗΓΗ: www.drive.gr