Ερασιτέχνης

Κολύμβηση: Τέσσερα μετάλλια για τον Άρη στην πρώτη μέρα στα «ΑΡΗΣΤΕΙΑ» (pics)

Τους αγώνες Κολύμβησης αγωνιστικών κατηγοριών «ΑΡΗΣ ΑΡΗΣΤΕΙΑ 2024» διοργανώνει το τμήμα Κολύμβησης του Α.Σ. Άρης, το Σάββατο 21/01 και την Κυριακή 22/01, στο Ποσειδώνιο Κολυμβητήριο, με τους αθλητές μας να έχουν κατακτήσει 4 μετάλλια στην πρώτη μέρα.

Συγκεκριμένα οι αθλητές και αθλήτριες μας κατέκτησαν δυο χρυσά μετάλλια και δυο χάλκινα.

Χρυσά:

Ελισάβετ Αλεξανδρίδη ΚΡ-Α στα 200μ ελεύθερο 02:19.89

Δημήτριος Σαντόλης ΠΑΙΔ στα 800μ ελεύθερο 09:10.77

Χάλκινα:

Αναστασία Νασιούδη ΚΡ-Α στα 100μ πρόσθιο 01:21.83

Χριστίνα Μπογιατζή ΚΡ-Α στα 1500μ ελεύθερο 30:34.38

Στους αγώνες έχουν δηλώσει συμμετοχή σύλλογοι και αθλητές / τριες από όλη την Ελλάδα.

Το «παρών» στην πρώτη μέρα των αγώνων έδωσε ο Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης και καρδιολόγος Διαμαντής Γκολιδάκης και ο Σίμος Αϊβαζίδης, μέλος του Δ.Σ του Α.Σ. Άρης.

YellowRadio.gr

Yellow Radio FM 101.7, το ραδιόφωνο στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης! Το ραδιόφωνο που τολμάει να συγκρουστεί!
Τσεκάρετε επίσης
Close
Back to top button