Η UEFA κάνει… συνέταιρο τις ομάδες στα εμπορικά και τηλεοπτικά δικαιώματα του Champions League!
Οι απόψεις των ομάδων θα έχουν πλέον περισσότερη βαρύτητα και έτσι θα αποφευχθούν νέες… ιστορίες όπως εκείνη της European Super League.
Σε μα πολύ σημαντική κίνηση προχώρησε η UEFA, προκηρύσσοντας μια προσφορά για το μάρκετινγκ των διοργανώσεων των συλλόγων της από το 2024 και για την επόμενη τριετία. Με τον τρόπο αυτό οι πλουσιότεροι σύλλογοι της Ευρώπης θα έχουν μεγαλύτερο λόγο για τον τρόπο με τον οποίο μεταδίδεται και κυκλοφορεί το Champions League.
Για περισσότερα από 25 χρόνια, το διοικητικό όργανο του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου συνεργάζεται αποκλειστικά με την TEAM Marketing και έχει λάβει όλες τις βασικές εμπορικές αποφάσεις για τις διοργανώσεις των συλλόγων του.
Αυτό έχει γίνει αιτία απογοήτευσης για τα ελίτ κλαμπ της ηπείρου, τα οποία έχουν συνηθίσει να έχουν τον πρώτο λόγο σε επιχειρηματικά θέματα στα εγχώρια πρωταθλήματά τους. Στην πραγματικότητα, αυτή η δυσαρέσκεια είναι ένα από τα θέματα που ανέφεραν οι 12 σύλλογοι που προσπάθησαν να σχηματίσουν μια European Super League τον περασμένο Απρίλιο.
Από εκείνη την κρίση, η UEFA συνεργάζεται στενά με την ECA (European Club Association), την οργάνωση δηλαδή που εκπροσωπεί περισσότερους από 240 κορυφαίους συλλόγους, για να βεβαιωθεί ότι οι «αριστοκράτες» του παιχνιδιού δεν θα έχουν ποτέ δικαιολογία για να απειλήσουν ξανά με μια πιθανή διάλυση.
Η διεύρυνση του αριθμού των αγώνων και των ομάδων στο Champions League μετά το 2024 είναι ένα μέρος αυτής της προσπάθειας, και η ανακοίνωση της Τρίτης (12/10) για την αντικατάσταση της TEAM είναι ένα άλλο.
Θεωρητικά η TEAM θα μπορούσε να κερδίσει ξανά τη σύμβαση, γεγονός απίθανο. Αυτό που θα προκύψει είναι μια αυτόνομη κοινή επιχείρηση μεταξύ ECA και UEFA.